  • 1. Data: 2011-01-26 09:50:50
    Temat: siłowniki do bramy dwuskrzydłowej rozwiernej
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    no właśnie, brama otwiera się niesymetrycznie, tzn. wjazd jest trochę
    po skosie, jakieś 15 stopni od osi, więc jedno skrzydło uchyla się
    bardziej niż drugie, chcę zamontować siłowniki i nie wiem, czy kupić
    komplet takich samych, czy każdy inny... czy one mają jakąś regulację
    uchyłu, jakiś wyłącznik krańcowy z możliwością przesunięcia,
    regulacji? czy tez trzeba dobierać siłowniki pod konkretny kąt
    otwarcia... a może to się niweluje poprzez odmienny montaż ich do
    bramy?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-01-26 20:09:31
    Od: RBrbproof <...@p...co>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 01:50:50 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

> [...]
    > regulacji? czy tez trzeba dobierać siłowniki pod konkretny kąt
    > otwarcia... a może to się niweluje poprzez odmienny montaż ich do

    Ja kupiłem prościutkie i miały regulacje początku i końca ruchu (jedno
    skrzydło otwiera się około 90 stopni, drugie około 70)