    From: yakyak <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: składowanie drewna
    Date: Wed, 8 Jul 2009 06:23:36 -0700 (PDT)

    WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim
    płocie tym samym zasłaniając część podwórka. Jakie są przepisy, gdzie
    je znaleźć aby pozbyć się tego drewna. to ludzie chorzy chcieli wyciąć
    wszystkie drzewa na ulicy bo im pyliły . baba ta poszła do yrzędu
    miasta i wrzeszczała że jak nie zetną to sie powiesi. i stało się
    ścieli (zieleń miejska) kilka dni temu brzozę która rosła przy drodze
    na granicy tej starej czarownicy i mojej działki. po jes pismach i
    wizytach w urzędach w końcu dałem spokój niech ścinają. ale oznacza to
    wojne z mojej strony . zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    wkórwić . prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna to
    wiedźmę bardziej pogrążę.