    Date: Tue, 06 Mar 2012 10:51:27 +0100
    From: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: sprawdzenie szczelności CO

    Witam

    Obawiam się, że mam nieszczelną instalację CO. Nieszczelność jest
    niewielka, tak mi się przynajmniej wydaje. Przez 2 lata ciśnienie na
    piecu spadło z 1,5 bar do niecałego 1. Na dodatek u sąsiada poniżej
    pojawiła się niewielka plama. Mam własny kocioł viessmann vitopend 100.

    Dobrze, że zima się kończy i będę mógł na spokojnie posprawdzać.

    Pytanie do instalatorów.
    Czy ten piec może pracować dla CWU przy opróżnieniu instalacji CO?

    Jak sprawdzić szczelność rurek, wodą czy powietrzem? Trzeba jakąś pompe
    czy można nabić np. wodą z kranu i podpiąć manometr?

    Ryba