  • 1. Data: 2010-05-08 16:23:34
    Temat: sprzedam po kosztach
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    Zostało mi ok. 200 elektrod służących do wykonania instalacji do
    elektroosmotycznego osuszania ścian. Elektrody fi 7,5x250 pasywowanie węglem. Do
    kompletu potrzeby jest jeszcze zasilacz =18V/2A. Może się komuś przydadzą
    elektrody. Cena za sztukę 15 złotych.

  • 2. Data: 2010-05-08 21:05:45
    Temat: Re: sprzedam po kosztach
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kompletu potrzeby jest jeszcze zasilacz =18V/2A. Może się komuś przydadzą

    Do kompletu potrzebna jest jeszcze porcja silnej wiary :)