  • 11. Data: 2009-02-05 22:10:26
    Temat: Re: sprzeglo hydrauliczne
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    news:gmfm4n$oei$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle ze to bez sensu, chyba ze ktos zrobi Ci to za darmo i kociol tez
    > ofiaruje. Dolozenie kolejnego kotla to jakies 7000, liczyles ile opalu za
    > to kupisz i jak dlugo roznica w cenie bedzie Ci sie zwracac?? Jeszcze rok
    > temu tez mialem takie zapedy i szczesliwie madrzy ludzie wybili mi to z
    > glowy. Za instalacje kolejnego kotla kupilem np. zestaw solarny, ktory
    > jako tako ma szanse dac mi jakies wymierne korzysci.

    Dla mnie nie jest to bez sensu. Jak instalowalem kociol na ekogroszek to nie
    bylo u mnie gazu.
    Uwazam ze przy obecnych cenach groszku bede placil te same rachunki. Chce
    miec troche
    luksusu i nie myslec ze musze raz na 10-12 dni (w mrozy raz na tydzien)
    zejsc do kotlowni i sie ubrudzic.
    Za to solary zwroca Ci sie po 10 latach a wtedy trzeba bedzie kupic nowe.
    Wiec gdzie tu
    wymierne korzysci?

    Pozdrawiam
    Tim

  • 12. Data: 2009-02-05 22:13:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > [...]
    >
    > Slowo-klucz to "komfort" :-)

    Myslalem, ze klucz to "co w danej chwili bedzie tansze", a tu bedzie drogo
    co by nie bylo tansze. :-))

    Pozdrowka. TK

  • 13. Data: 2009-02-05 22:16:33
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki dokładnie kupiłes ten zestaw. Można linka...;))

    A prosz bardzo
    http://www.allegro.pl/item539980387_ulrich_solar_pro
    zniowy_nowy_fv_super_cena.html

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-02-05 22:27:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > miec troche
    > luksusu i nie myslec ze musze raz na 10-12 dni (w mrozy raz na tydzien)

    Ja luksusu nie oceniam, ale pisales cos o zaleznosci cen paliwa. Z tego
    punktu widzenia to bez sensu, bo to nie ma prawa sie zwrocic, co innego
    komfort. Zreszta to i tak Twoja sprawa, zwrocilem uwage na aspekt kosztowy,
    nic nie poradze ze Ci sie nie podoba.

    > Za to solary zwroca Ci sie po 10 latach a wtedy trzeba bedzie kupic nowe.
    > Wiec gdzie tu
    > wymierne korzysci?

    Za 10 lat powiadasz??
    Jak okiem siegnac wszyscy moi znajomi placa za gaz w okresach wiosna do
    jesieni za samo ogrzewanie wody co najmniej 100zl miesiecznie. Ja od
    wiekszych oplat gazowych odpoczne chociaz przez 7-8 miesiecy, a i zima
    zaplace troche mniej, zawsze to cos. Jak mieszka sie samemu i nie ma dzieci,
    a do tego sporo czasu spedza w delegacji to korzysci nie ma w ogole, ale nie
    kazdy ma tak samo.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-02-05 22:38:21
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > A prosz bardzo
    > http://www.allegro.pl/item539980387_ulrich_solar_pro
    zniowy_nowy_fv_super_cena.html

    Zamontowałeś już, czy sprzęt czeka? Jeśli zainstalowałeś, to może pochwalisz
    się fotkami, zwłaszcza ciekawy jestem szczegółów montażu na dachu.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-02-05 22:41:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    zniowy_nowy_fv_super_cena.html

    > Zamontowałeś już, czy sprzęt czeka? Jeśli zainstalowałeś, to może
    > pochwalisz się fotkami, zwłaszcza ciekawy jestem szczegółów montażu na
    > dachu.

    Zmontowalem instalacje juz w zeszlym roku. Kolektor bez rur przykrecony do
    dachu latem. Reszta czeka na betonowa posadzke i zlozenie wszystkiego do
    kupy. Zdjec za bardzo nie robilem, bo nie ma jakos szczegolnie czego. Ale
    jak jestes zainteresowany jakimis szczegolami to moge cos tam cyknac.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-02-05 22:47:46
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > kupy. Zdjec za bardzo nie robilem, bo nie ma jakos szczegolnie czego. Ale
    > jak jestes zainteresowany jakimis szczegolami to moge cos tam cyknac.

    Jak będziesz miał fotki, to chętnie obejrzę. Jeśli nie chce ci się robić, to
    powiedz proszę w jaki sposób zamontowałeś ramiak kolektora i na jakim dachu.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-02-05 22:47:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > powiedz proszę w jaki sposób zamontowałeś ramiak kolektora i na jakim
    > dachu.
    > Pozdr.
    A nie monuje sie tego podobnie jak ław i stopni kominiarskich?

    Kris

  • 19. Data: 2009-02-05 22:48:45
    Od: a...@g...com

    On 5 Lut, 23:41, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > kupy. Zdjec za bardzo nie robilem, bo nie ma jakos szczegolnie czego. Ale
    > jak jestes zainteresowany jakimis szczegolami to moge cos tam cyknac.

    Ooo, ja wogole jestem za pomyslem zeby kazdy sie pochwalil tym swoim
    domkiem o ktorych tu tak piszemy :) Moj wszyscy juz widzieli bo go
    wklejam w co drugim watku :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-02-05 22:51:39
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > A nie monuje sie tego podobnie jak ław i stopni kominiarskich?

    Nie wiem, dlatego pytam.
    Pozdr.
    Krzysiek