  • 21. Data: 2011-03-19 01:23:19
    Temat: Re: stare kaloryfery
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On Mar 12, 9:13 am, Jerzys <j...@g...com> wrote:
    > Mam w domu stare kaloryfery, sprzed 30 lat. Chciałem
    >   dołożyć do jednego z nich 5 żeberek, i nie mogę
    > nigdzie dokupić do nich uszczelek ani łączników.
    > Byłbym wdzięczny za informację, gdzie w Tychach,
    >   lub pobliżu, można je dokupić. A może pasują do
    > nich te nowe?

    Castorama oferuje grzejniczki aluminiowe.
    Caly osprzet od aluminiowych grzejników nadaje sie do zeliwnych
    oferowanych przez firme klimosz.

    www.klimosz.pl

    Nie pisalbym o tym ale bylem tak bardzo zadowolony z dwóch pierwszych
    grzejników, ze wracajac z urlopu przywiozlem jadac z Zakopanego do
    Szczecina kolejny trzeci juz grzejnik zeliwny z ich oferty.

    Ze wzgledu na problemy z dostepem do kluczy najlepiej zalatwiac tego
    typu problemy, jak dokladanie żeberek firmom instalatorskim które
    wspólpracuja z hurtowniami sprzetu grzewczego.
    A tak na marginesie okazalo sie, ze taki klucz mozna dorobic.
    Informacja na "priv"

    Brooks