  • 1. Data: 2012-03-18 21:21:56
    Temat: stary balkon, odpadające płytki
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej,
    jest w 25letnim domu stary balkon
    od którego odpadają kafle (te które nie odpadły to stukają)
    balustrada montowana od góry, zalana w betonie

    odkuć kafle i co dalej?
    może położyć deski?
    przynajmniej balkon nie będzie straszył,
    ocieplanie styro odpada bo podłoga w środku jest dość nisko...

    jak dobrze to naprawić?

    pozdro
    Wasyl

  • 2. Data: 2012-03-19 08:15:04
    Temat: Re: stary balkon, odpadające płytki
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-18 22:21, Wasyl pisze:
> [...]
    > może położyć deski?
    > przynajmniej balkon nie będzie straszył,
    > ocieplanie styro odpada bo podłoga w środku jest dość nisko...

    Jest wiele mas elastycznych do tarasów i balkonów.
    Ostatnio trafiłem na taką kauczukową (nazwy teraz nie pamiętam), do
    której od razu można kleić płytki. Do tego fugi elastyczne - coś na
    bazie silikonów.

    Dość to kosztowne ale jak balkon nie za wielki to może warto.

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-03-19 11:03:29
    Od: calleh <c...@g...com>

    > jest w 25letnim domu stary balkon
    > od którego odpadają kafle (te które nie odpadły to stukają)
    > balustrada montowana od góry, zalana w betonie
    >
    > odkuć kafle i co dalej?

    jeśli zdecydujesz się ponownie na kafle to tutaj masz wszystko
    http://download.sopro.com/info/tarasy_a4_2011_l.pdf
    każdy, znaczący producent zapraw klejowych ma podobną technologię

  • 4. Data: 2012-03-19 20:35:33
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    a co sądzicie o deskach ryflowanych?
    na allegro jest sporo ofert, rózne rodzaje drewna?
    jak po kilku latach się to zachowuje?

    pozdro
    Wasyl

  • 5. Data: 2012-03-20 07:24:23
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-19 21:35, Wasyl pisze:
    > a co sądzicie o deskach ryflowanych?
    > na allegro jest sporo ofert, rózne rodzaje drewna?
    > jak po kilku latach się to zachowuje?
    >
    > pozdro
    > Wasyl

    Ma sąsiad piękny taras właśnie z desek modrzewiowych.
    Za same deki oczywiście ryflowane wydał sporo kasy, do tego olejowanie
    jeszcze droższe, a po 2 latach musiał poprawić.
    Są jeszcze deski kompozytowe - wygląda to fajnie a jak cenowo wychodzi
    nie wiem.

    I nie zmienia to faktu, że i tak musisz coś z tym balkonem zrobić bo ci
    w końcu kiedyś odpadnie.

    Ariusz