  • 1. Data: 2010-06-24 19:47:55
    Temat: stelaz viega
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Czy ktos ma taki i moze napisac jak sie to sprawuje. Chcialem geberita
    ale ma tragiczne przyciski.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 2. Data: 2010-06-25 18:43:26
    Temat: Re: stelaz viega
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal
    > Czy ktos ma taki i moze napisac jak sie to sprawuje. Chcialem geberita
    > ale ma tragiczne przyciski.

    Tzn. wyglad zewnetrznych przycisków Ci sie nie podoba?
    Ja wybralem Geberita. Dopiero pózniej kolega zauwazyl, ze to sluszny wybór,
    bo i u siebie w domu zamontowal G. na zasadzie: "Popatrz na kible w naszej
    firmie. Stelaz dziala po kilkanascie czy kilkadziesiat razy dziennie. Gdzie
    nie spojrzysz to Geberit, wiec skoro przez 7 czy 8 lat dziala bez problemów,
    to w domu bedzie tylko lepiej" ;)

    Viega natomiast byla polecana/wymagana przez mojego fachowca jesli chodzi o
    syfony - wanna, brodzik, umywalki itd.

    M.

  • 3. Data: 2010-06-29 07:26:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Viega natomiast byla polecana/wymagana przez mojego fachowca jesli chodzi o
    > syfony - wanna, brodzik, umywalki itd.
    >
    > M.

    No wlasnie chodzi o ten system splukiwania. sa specjalistami od
    syfonow ale nie wiele jest informacji jak sprawdzaja sie stelarze.

    Pozdrawiam
    KADAR