  • 1. Data: 2011-06-21 08:38:23
    Temat: strony www producentów mebli
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Szukam mebli do pokoju. Raczej niezbyt udziwnionych, jasnych, najlepiej
    fornirowanych /buk itp/. Przeglądnąłem ofertę BRW. Gdzie (producent,strona
    www producenta)kupowaliście swoje meble ?

  • 2. Data: 2011-06-21 19:35:48
    Temat: Re: strony www producentów mebli
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-06-2011 o 10:38:23 Marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Szukam mebli do pokoju. Raczej niezbyt udziwnionych, jasnych, najlepiej
    > fornirowanych /buk itp/. Przeglądnąłem ofertę BRW. Gdzie
    > (producent,strona
    > www producenta)kupowaliście swoje meble ?
    Poszukaj na alledrogo, kupisz taniej porządne drewniane a nie
    drewnopodobne.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-06-22 07:24:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Szukam mebli do pokoju. Raczej niezbyt udziwnionych, jasnych, najlepiej
    > fornirowanych /buk itp/. Przeglądnąłem ofertę BRW. Gdzie (producent,strona
    > www producenta)kupowaliście swoje meble ?

    polecam Ci znajeźć ktogos kto robi na wymiar.

    Ja zrobiłem tak, ze znalazlem sobie
    w katalogu AGATY meble, zaniosłem zdjęcia
    i zrobione ładniej a i taniej i kolo dowolny.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2011-06-22 17:34:47
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > polecam Ci znajeźć ktogos kto robi na wymiar.
    >
    > Ja zrobiłem tak, ze znalazlem sobie
    > w katalogu AGATY meble, zaniosłem zdjęcia
    > i zrobione ładniej a i taniej i kolo dowolny.
    Dobry pomysł. Gdzie jeszcze szukałeś ?