  • Data: 2009-09-22 13:16:55
    Temat: studnia czy gmina ? - pomocy
    Od: "MiJa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taki problem a mianowicie dzisiaj zadzwonila do mnie pani z urzedu gminy
    i poinformowala mnie, zeby mogla wydac mi warunki zabudowy musze pisemnie
    zadeklarowac sie czy bede chciala kopac studnie czy pociagnac wode z gminy
    na swoj koszt. Problem jest w tym, ze nie mam zielonego pojecia ile metrow
    jest do hydrantu z gminna woda i ile taka przyjemnosc kosztuje oraz na ilu
    metrach jest u mnie zyla wodna o ile jest i ile kopanie studni bedzie
    kosztowalo i co sie bardziej oplaca?Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze
    pani z urzedu chce miec to na wczoraj bo wstrzymuje wydanie wniosku. Prosze
    o porade.
    Pozdrawiam.