    From: "Smerf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: studnia do nawodnienia
    Date: Wed, 6 May 2009 13:20:28 +0200

    Chcialbym wykonac studnie wierconą, ktorej woda sluzylaby podlewaniu ogrodu,
    nawodnieniu.
    Czy ktos robił już coś takiego?
    Jak to wychodzi cenowo?

    Jedna firma mi zaproponowała, że zrobi mi to, ale że nie wie jakie są
    warunki geologiczne to cena jest zależna od głębokości i srednicy wywiertu.
    Do 10m - 250 zł /m, powyzej 10 m 350 zł/m
    Co najsmieszniejsze czy bedzie wiecej niz 10 m dowiedza sie dopiero po
    wykonaiu wywiertu.
    Czyli jesli okaze sie ze powinna byc glebsza niz 10 m to nalezy ja zasypac
    (zaplacic 2,5k) i wywiercic na kolejne 15 za 350 ;)

    Czy ktos moze polecic kogos kto to zrobi w okolicach Opola?

    pzdr
    mar