  • 1. Data: 2009-10-17 09:18:47
    Temat: stylisko do siekiery
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Temat na czasie więc pytam o Wasze doświadczenia
    na temat styliska do siekiery. Jakie drewno najlepsze ?
    Akacjowe, dębowe ? Ktoś mi mówił że sezonowane rok w słomie z leszczyny
    opinie.

  • 2. Data: 2009-10-17 14:45:13
    Temat: Re: stylisko do siekiery
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Temat na czasie więc pytam o Wasze doświadczenia
    > na temat styliska do siekiery. Jakie drewno najlepsze ?
    > Akacjowe, dębowe ? Ktoś mi mówił że sezonowane rok w słomie z leszczyny
    > opinie.
    ,Kup za ok 140-150zł siekiere "Fiskars 1500 Pro" i będziesz zapomnisz co to
    kłopoty z trzonkiem.

    Kris

  • 3. Data: 2009-10-17 18:11:12
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> wrote:

    > zapomnisz
    > co to kłopoty z trzonkiem.

    Kłopoty z trzonkiem? Jakie kłopoty z trzonkiem?

    J. (i stara siekiera osadzona porządnie na akacjowym trzonku przy
    pomocy aluminiowego klina, dodatkowo mocowanego dwoma wkrętami
    "gerberkami")

  • 4. Data: 2009-10-17 23:08:04
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

    > Kłopoty z trzonkiem? Jakie kłopoty z trzonkiem?

    O takie intymne sprawy proszę pytać Krisa poza usenetem :]
    pzdr., PB

  • 5. Data: 2009-10-18 19:56:44
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ,Kup za ok 140-150zł siekiere "Fiskars 1500 Pro" i będziesz zapomnisz co
    > kłopoty z trzonkiem.
    Na stylisko świetnie nadaje się drewno jesionowe ( opinia drwali) a poza
    konkurencją jest drewno z orzecha włoskiego ( słuzy do wyrobu porządnych
    kolb sztucerów mysliwskich. Wiesz już dlaczego !. Pozdrawia~M

  • 6. Data: 2009-10-19 13:17:35
    Od: "JS" <m...@g...com>

    IMO krajowy orzech włoski jest zdecydowanie za kruchy.
    Jacek

  • 7. Data: 2009-10-20 09:48:08
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Jesion, akacja, mozna kupic gotowy tylko trzeba sie przyjzec czy
    poprawnie sie sloje ukladaja.
    Dodatkowo okuc cienka blacha tam gdzie wchodzi siekiera
    S.