  • 1. Data: 2009-10-17 09:25:31
    Temat: grzejniki/kominek z plaszcze/geberit - gdzie w Poznaniu
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    czy mozecie sie podzielic ze mna informacja gdzie dobrze i tanio kupic w
    poznaniu grzejniki, wc ze stelazem i kominek z plaszczem wodnym

    nie specjalnie sie orientuje jakie sa roznice np w gebericie gdzie niby ten
    sam model w poznaniu kosztuje 600 zł a we wroclawiu 450 ?

    na co zwracac uwage przy zakupach ? hydraulik raczje nie poleca kupowania w
    marketach zestawów - podobno są wybrakowane sztuki

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2009-10-17 14:50:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > czy mozecie sie podzielic ze mna informacja gdzie dobrze i tanio kupic w
    > poznaniu grzejniki, wc ze stelazem i kominek z plaszczem wodnym

    Wybierz konkretny model grzejników popatrz na Allegro ile kosztują wybierz
    jednego z tańszych sprzedawców, druknij ceny i wal do lokalnych sklepów.
    Negocjuj ostro to powinienes dostać w cenach zbliżonych do Allegro. Jak nie
    to kupuj z Allegro.
    WC ze stelarzem, bateria umywalkowe prysznicowe itp, umywalki i reszte
    armatury kupowałem na Allegro- najtansi sprzedawcy byli z okolic Krakowa
    niewiadomo czemu;))

    Aha i pamietaj na grzejniki Purmo, Diamond itp powinieneś dostac spokojnie
    ponad 40%rabatu w stosunku do cen z katalogu producenta.

    Kris

  • 3. Data: 2009-10-17 18:50:16
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Paź, 11:25, "rt" <x...@W...gazeta.pl> wrote:

    > nie specjalnie sie orientuje jakie sa roznice np w gebericie gdzie niby ten
    > sam model w poznaniu kosztuje 600 zł a we wroclawiu 450 ?

    Na pewno ten sam model, a nie np prostszy i tanszy duofix basic ?
    Tego podstawowego modelu geberita duofixa (costam320) do montazu przed
    sciana masywna w zabudowie nie kupisz taniej niz 550-600 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.