  • 1. Data: 2021-08-08 21:35:06
    Temat: szokujący wzrost cen materiałów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Coś tam słyszałem ale nie sądziłem, że aż tyle.
    Kopara opada.

    Może wrócić do snucia kabli i na fali podwyżek kroić frajerów
    którzy zachcieli postawić sobie piramidę za życia.

    Panie drogo za punkt? Lekarz bierze 180zł za 20 minut.

    https://www.youtube.com/watch?v=b5Q1UkC3fXU
    https://www.youtube.com/watch?v=FGtUkilvZqo
    https://www.youtube.com/watch?v=CgFWvxo7s-Q

    --
    Piter

    mało zarabia ale żyje jak hrabia

  • 2. Data: 2021-08-09 07:54:08
    Temat: Re: szokujący wzrost cen materiałów
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.08.2021 o 21:35, PiteR pisze:
> [...]
    > którzy zachcieli postawić sobie piramidę za życia.
    >
    > Panie drogo za punkt? Lekarz bierze 180zł za 20 minut.

    Nie rozumiem idei tych filmów. To, że jest bardzo drogo każdy z
    kupujących wie.
    To co sąsiedzi mają, w jakim stanie i co pan uważa na temat gruntów
    raczej tylko lokalsów interesuje.

    Zamieszczenie linków do tych filmików postrzegam jako próba nabicia
    wyświetleń.

  • 3. Data: 2021-08-09 08:49:27
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-08 o 21:35, PiteR pisze:
> [...]
    > którzy zachcieli postawić sobie piramidę za życia.
    >
    > Panie drogo za punkt? Lekarz bierze 180zł za 20 minut.

    takie są koszty "dobrej zmiany" i "polskiego ładu".
    Niektóre produkty/materiały/usługi w PL są droższe niż w UK.

    --
    Runt

  • 4. Data: 2021-08-09 16:23:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 9 sierpnia 2021 o 08:49:28 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    >
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    A u szwabow to juz taniocha na całego. Za kilka euro mógł cię pizdziak vel runt
    dziura w dupie przez godzinę w niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w
    dupę zasłużony nazista.

  • 5. Data: 2021-08-09 17:34:16
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-09 o 16:23, kurdupel umysłowy Zenek Kapelinder pisze:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=FGtUkilvZqo

    > A u szwabow to juz taniocha na całego.
    znasz to z autopsji?
    >Za kilka euro mógł cię pizdziak vel runt dziura w dupie przez godzinę w niemieckim
    burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w dupę zasłużony nazista.

    koguciku - projekcja. "za kilka rubli mógł cię kastracie z rozwaloną
    łechtaczką przez godzinę dymać hans (od tyłu) i jego pies (brałeś go
    "przodem"). burdel w którym pracowałeś był sowiecki, a zasłużeni nazisci
    byli po 80-tce stąd ta rozkalibrowana twoja ass hole. wpychali ci tam
    butelki po kefirze. co slychac u twego "tate". wciąz trzymasz go za
    fiuta kiedy chce się wyszczać? życze ci zenusiu wiele lat życia. we
    własnych odchodach.

    no jak janusze, krisy i inne zenusiowe dupowłazy podoba się wam
    zenusiowy styl? podoba? no to mordy w kubeł! ;-))))

    Napisałem:

    takie są koszty "dobrej zmiany" i "polskiego ładu".
    Niektóre produkty/materiały/usługi w PL są droższe niż w UK.

    zakompleksiony zenus zaatakował zgodnie z przewidywaniami:

    "Za kilka euro mógł cię pizdziak vel runt dziura w dupie przez godzinę w
    niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w dupę zasłużony
    nazista."

    no co? podoba się wam? jezeli tak to jestescie takie same sukinsyny i
    psychole jak wasz "kurdupel umysłowy" zenek.

    pozostałych grupowiczów przepraszam za wulgaryzmy. tych którym zenusiowe
    chamstwo nie przeszkadzaja zycze dobrego zdrowia. muah! muah! ;-)))

    --
    Runt

  • 6. Data: 2021-08-09 20:00:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 07:23:40 -0700 (PDT), w
    <c407d953-e4b4-42c6-a980-9f373bdcc7e3n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A u szwabow to juz taniocha na całego. Za kilka euro mógł cię pizdziak vel runt
    dziura w dupie przez godzinę w niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w
    dupę zasłużony nazista.

    Zenek chyba dostał nowe rachunki.

  • 7. Data: 2021-08-09 21:02:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 9 sierpnia 2021 o 20:07:00 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > <c...@g...com>, Zenek Kapelinder
    dziura w dupie przez godzinę w niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w
    Słomki do oka szukasz

  • 8. Data: 2021-08-10 07:15:29
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-09 o 20:00, r...@k...pl pisze:
> [...]
    com>, Zenek Kapelinder

    dziura w dupie przez godzinę w niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka ruchać w

    to kurdupel umysłowy. wydaje mu się że jest kimś ważnym. ;-)))

    --
    Runt