  • 1. Data: 2021-08-09 08:50:18
    Temat: Re: kaczka czy kot?
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-06 o 15:08, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    in/polska/news-tusk-o-atakach-na-punkty-szczepien-ja
    roslawie-powiedz-co-mas,nId,5402685

    > Są i inne tłumaczenia
    > https://mobile.twitter.com/analizuje/status/86549970
    7077939200

    kapelinder = psi kastrat ;-)))

    https://www.poznan.pl/mim/slownik/words.html?co=word
    &word=kapelinder

    zenek samochodziarz

    https://pl.misc.samochody.narkive.com/WH0cSx7K/odcin
    kowy-pomiar-predkosci

    zenus pod pregierzem

    https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/5pKMbZ6Wmv

    zenus kultura

    http://www.grupy.banzaj.pl/Unia,23,2180382,2020_01.h
    tml

    zenus elektryk

    https://news.elektroda.pl/na-mozg-im-cos-siadlo-czy-
    co-t478407,start,15.html

    zenek radiowiec

    https://www.grupy.v10.pl/Re,VW,zEmiennik,rEdiEZ,1,26
    35609,2016_07.html

    zenek budowlaniec

    http://www.forum.domki.net/budowlane-f3/rury-pex-t16
    969-30.html

    zenek elektronik

    https://tech.money.pl/grupy/pl-misc-elektronika/stro
    na-p4.html

    po prostu "gieniusz" ;-_)_)

    zenek kanalia, prostka i cham - pl.soc.polityka ;-)))

    miales nadzieje, ze ci gnido odpuszcze? wynos sie z psp. kumasz?

    --
    Runt