  • 11. Data: 2014-05-04 07:33:56
    Temat: Re: tajemnicza awaria kosiarki ;)
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> :

    > Nie żebym się czepiał ale Twoa usenoptowa twórczość to tylko czepialstwo.
    > Napisz coś na termat w końcu.

    Było to do przewidzenia, na oczy juz Ci sie rzucilo.
    Nie pij tyle, a zobaczysz jaki swiat jest piekny.

  • 12. Data: 2014-05-04 21:33:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 07:33:56 UTC+2 użytkownik A_K napisał:

    > By�o to do przewidzenia, na oczy juz Ci sie rzucilo.

    https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!activit
    y/pl.rec.dom/vnG3qLlwM_QJ

    https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!activit
    y/pl.misc.budowanie/moIQwsgYvMUJ

  • 13. Data: 2014-05-05 09:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2014 18:20, A_K pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> :

    > Większego debila w usenecie jak Ty nie widziałem!

    Aaaa, MD drób obsrany dokarmiał... Tylko po co? ;)