  • 21. Data: 2012-04-26 17:04:57
    Temat: Re: tepsa niw wywiazala sie
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-04-26 09:17, s_13 pisze:

    > ja też mieszkam na zadupiu, tepsy nie ma, radiówki także, do zeszłego
    > roku używałem satelity ze Star DSL, wychodziło drogo i już po pary
    > dniach limit i zwolnienie łącza do nieakceptowalnych prędkości, teraz
    > zmieniłem na CDMA Plusa, jest ok, zewnetrzna antena bez bezpośredniej
    > widoczności współpracuje z nadajnikiem oddalonym o jakieś 10 km, mam
    > limit 20 GB i to mi w zupełności wystarcza, prędkości tez są, jakie
    > deklarowali, jeszcze orange coś takiego ma, ale mniejsze limity...
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    U Kolegi ~13km do Nordiska czyli +; do CDMA Orange ~10km.
    Tylko że jest jedno ale - jego lokalizacja to beskidy, więc tam może być
    różnie.

    CDMA chodzi ładnie, sam mam służbowe Orange i korzystam na wsi 100km od
    W-wy, ale ja tam mam widoczność optyczną stacji bazowej - z 600-800m i
    na drodze tylko stodołę :D więc gania ładnie.

    Pozdrawiam !

    PS:
    bez testów i jednej i drugiej usługi niestety nie będzie można wiele
    powiedzieć.

  • 22. Data: 2012-04-26 18:13:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 22:00:59 +0200, Bartek napisał(a):

    > To ciekawe, bo u mnie na osiedlu tp własnie rozkłada druty. Robią to od ok.
    > miesiąca, kablują całe osiedle domów jednorodzinnych.
    > Jeszcze półtora roku temu byłem przekonany, że to się nigdy nie zdarzy - osiedle
    > 5km od najbliższego miasta, mnóstwo (ok. 500ha) sporych działek (12-18 arów),
    > jakieś 60% jeszcze nie zagospodarowanych.

    Widocznie spora szansa, że jednak z tego będą mieć zysk.

    Znajomy mi opowiadał, jak to w wiosce dość niedaleko od niego tepsa robiła
    ankietę, czy mieszkańcy chcieliby internet. Wioska położona tak, że radiem
    się nie sięgnie, jedynie kabel/światło, co oznacza koszty. A że ludzie
    odpowiadali, że oni to by chcieli netię/dialog/innego pasożyta cudzych
    łącz, to teraz sobie będą przez kilka kolejnych lat nadal korzytać z 3G.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2012-04-27 21:52:07
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote:

> [...]
    > odpowiadali, że oni to by chcieli netię/dialog/innego pasożyta cudzych
    > łącz, to teraz sobie będą przez kilka kolejnych lat nadal korzytać z 3G.

    U mnie ankieta byla 3 lata temu. Potem w grudniu 2010 przyszli podpisać umowę
    podłączeniową. A teraz od miesiąca kładą kable.

    --
    Bartek