  • 51. Data: 2011-03-17 14:40:17
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Jan Werbinski wystukał:

    > Użytkownik "rybak" <b...@b...net> napisał w wiadomości

    > Wyrabianie ciasta 20 minut? Mój KitchenAid o tym nie wie i wyrabia je w 3-5
    > minut. Jeżeli chcesz uwolnić więcej glutenu, to musisz wyrabiać dłużej
    > niezależnie czy jest to termomix czy inne urządzenie. Tutaj liczy się czas.

    Tu się ubawiłam. Thermomix to badziew nie wart swojej ceny, bo jedną z
    jego funkcji można uzyskać *mikserem* KA sprzedawanym za circa połowę tej
    ceny. Drugą funkcję uzyskujemy pewnie malakserem KA za druga połowę
    ceny. 8-)

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------< http://goodreads.com/spriggana >-
    --<()> -< http://esensja.pl/ >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-

  • 52. Data: 2013-11-07 12:32:20
    Od: d...@g...com

    Witam wszystkich,

    Przerabiałem to samo z moją żoną. Odnośnie urządzeń kohersen, thermomix i speedocook
    są praktycznie identyczne, różnią się tylko lub aż ceną!

    Speedcook kosztuje 1/3 ceny kohersena i 1/2 ceny thermomixa. Nie dajcie sie zwieść
    opowieściom o akości, gdyż każde z nich jest bardzo dobre.

    Polecam dystrybutora pod mailem: s...@o...pl
    Bardzo rzetelny i profesjonalny. Pomoże podjąć słuszną decyzję.

    P.s: ważne jest by mieć takie urządzenie w kuchni, bardzo ułatwia życie :)

  • 53. Data: 2013-11-07 17:24:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 lutego 2011 23:51:40 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Nigdzie. Piszę ogólnie, refleksja na temat wielu nabywców.

    > No i o to chodzi. Opinia jest rzetelna, TO napisałam o moim przedpiścy.

    > Rozdrabniam ziemniaki w sokowirówce i wlewam sok z powrotem, a smażę na
    > patelni. Pyszne są.
    > Za często ich nie robię, więc na nic mi wszelkie inne machiny. A gdzieżbym
    > ja to wszystko trzymała? - nie cierpię trzymania urządzeń kuchennych na
    > wierzchu, moja kuchnia tego nie znosi, jest w stylu
    > retro-rustykalnie-sentymentalnie-nostalgicznie-zacof
    anym :-P

    Lepszy jestem. Mam tarkę na korbkę made in ZSRR. ściera jak najlepsza zwykła tarka i
    łatwo się myje bo raptem składa się z obudowy bez zakamarków, tarki i rączki do
    kręcenia. Zanim Ty zrobisz to sokowirówką i ją umyjesz to ja już po konsumpcji
    jestem. Sokowirówką też robiłem w mikserze też rozdrabniałem. Radziecka tarka bije
    wszystkie inne metody na głowę.

  • 54. Data: 2013-11-07 17:25:56
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:32:20 UTC+1 użytkownik d...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > Bardzo rzetelny i profesjonalny. Pomoże podjąć słuszną decyzję.
    >

    > P.s: ważne jest by mieć takie urządzenie w kuchni, bardzo ułatwia życie :)

    Nieprawda, nie warto mieć takich urządzeń. Drogie i do niczego niepotrzebne.

  • 55. Data: 2013-11-08 10:58:36
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 07-11-2013 17:25, k...@g...com pisze:

    speedocook są praktycznie identyczne, różnią się tylko lub aż ceną!

    opowieściom o akości, gdyż każde z nich jest bardzo dobre.

    > Nieprawda, nie warto mieć takich urządzeń. Drogie i do niczego niepotrzebne.

    Potwierdzam. Mam Thermomix. Kosztowało to naprawdę ciężkie pieniądze, a
    przydaje się może raz na miesiąc.