  • 81. Data: 2012-03-15 15:15:17
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    news:jjs8r1$j3a$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie zastanawiałem się jak rozwiązałeś ocieplenie nadproży od gory min
    > przy wykuszu, czyli ciąłeś to wszystko?
    > Jesli tak to musiała byc okropna mordęga.

    Widać na forach. Najpierw tarczą do beronu ile dało się wejść w beton czyli
    12cm, a resztę poprzez wbicie klina. Odłamywali beton i później obcinali
    pręty.

  • 82. Data: 2012-03-15 15:16:42
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mialbym opory przed oklejeniem drewna styropianem - impregnacja wieczna
    > nie
    > jest i w koncu moze sie pojawic grzyb.

    To zrób jeszcze w izolacji swojego muru otworki wentylacyjne na dole, żeby
    ściana pod styropianem oddychała :-)

  • 83. Data: 2012-03-15 15:24:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 16:16:42 +0100, kiki napisał(a):

    > To zrób jeszcze w izolacji swojego muru otworki wentylacyjne na dole, żeby
    > ściana pod styropianem oddychała :-)

    Otworki to ja zatykam :) Tylko ze sciana nie jest z drewna, pamietaj.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 84. Data: 2012-03-16 13:18:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To zrób jeszcze w izolacji swojego muru otworki wentylacyjne na dole,
    żeby
    > ściana pod styropianem oddychała :-)

    Się smiejesz a ja znam taką ekipe co tak robi, nawet jeden znajomy tak ma
    zrobione :)

  • 85. Data: 2012-03-16 13:27:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Widać na forach. Najpierw tarczą do beronu ile dało się wejść w beton
    czyli
    > 12cm, a resztę poprzez wbicie klina. Odłamywali beton i później obcinali
    > pręty.

    mam :)
    http://img259.imageshack.us/img259/2448/img4378s.jpg

    no widać, ze chłopina sie męczy.

    A jak efektymieszkania z nowym ociepleniem szczytów?
    długo się babrali z tymi pracami?

  • 86. Data: 2012-03-16 13:47:47
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    > żeby
    >

    > Się smiejesz a ja znam taką ekipe co tak robi, nawet jeden znajomy tak ma
    > zrobione :)

    Ja wiem, bo mi jeden wykonawca to proponował jak szukałem ekipu do obcinania
    szczytów :-)

  • 87. Data: 2012-03-16 13:51:37
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > A jak efektymieszkania z nowym ociepleniem szczytów?
    > długo się babrali z tymi pracami?

    Efekty takie, że trzeba od środka też wszystko rozebrać. Ale jak się to
    zrobi od nowa to super. Zostanie tylko wsypać wełny w proszku na sufit.
    Sufity też źle ocieplone. Na końcu ze strychy wytnę otwory i wdmuchnę czegoś
    Dobrze to nigdy nie będzie w 100% :-) Ale teraz łapiąc za obróbkę okna
    dachowego, skos czy narożnik nie czuć, że są zimniejsze.

  • 88. Data: 2012-04-06 11:58:31
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Dobrze to nigdy nie będzie w 100% :-) Ale teraz łapiąc za obróbkę okna
    > dachowego, skos czy narożnik nie czuć, że są zimniejsze.

    Dlatego nie odważyłbym się kupić na dziś dzień gotowego domu :)
    pewnie 99.9% budynków ma źle wykonane ocieplenia.

    Wlannie dowiedzialem, sie ze w okolicy jest jedna firma co ma jakis
    certyfikat i po ociepleniu przyjezdzaja i robią pomiary termowizją z firmy,
    ktora wystawia certyfikat.

    Ale na nich czeka sie minimum 1,5roku tyle mają zamówień, a jak robią
    ocieplenie to ponoc srają się niesamowicie z każdapierdołą, są drodzy dosyć,
    informację dostalem od znajomego, który robi ocieplenia byle jak :) 25zł za
    1m2 ja placilem 45zł za 1m2 a tamci biorą 65zł za 1m2 oczywiscie bez
    materiału

  • 89. Data: 2012-04-10 10:49:39
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    jest szczelina pomiedzy sciana murowana a plytami z gipsu. Nieszczelnosc oraz
    podcisninie wciaga zimne powietrze przez ta szczline wychladzajac przegrode. Glowna
    przyczna jest zla izolacja polacznia izolacji na dachu z izolacja scian.

  • 90. Data: 2012-04-11 00:46:58
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message
    ion-forums@vbbbg2...
> [...]
    > oraz podcisninie wciaga zimne powietrze przez ta szczline wychladzajac
    > przegrode. Glowna przyczna jest zla izolacja polacznia izolacji na dachu z

    Wlasnie :-) I na to nie ma lekarstwa. Albo remont albo trzeba z tym zyc.