  • 1. Data: 2010-04-23 19:17:36
    Temat: trawnik a dżdżownice
    Od: "qamil" <q...@p...onet.pl>

    mam zamiar wpuścić na ogródek dżdżownice (1000m2 i około 2000 dżdżownic),
    podobno ma to spulchnić i użyźnić ziemie a trawnik stanie się podobno jeszcze
    piękniejszy, gdy dżdżownice zadbają o jego nawożenie.
    Czy to faktycznie dobry pomysł, czy gość w sklepie wędkarskim mi ściemniał ?
    A jeśli nie, to jakie dżdżownice się do tego nadają ?

  • 2. Data: 2010-04-23 19:40:09
    Temat: Re: trawnik a dżdżownice
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "qamil" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > A jeśli nie, to jakie dżdżownice się do tego nadają ?

    Żywe
    ;-)

    Pozdrawiam żywotnie
    skryba

  • 3. Data: 2010-04-23 19:42:33
    Od: "qamil" <q...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "qamil" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Żywe
    > ;-)

    rozumiec, ale sa odmiany kalifornijskie (choc mi najbardziej pasuje to do wina)
    i rosówki i kompletnie nie mam pojecia, z ddrugiej strony czytam ze mi powstana
    jakies wielgachne kupki ktore spowodują nierówności i bede sie o nie potykał ;)

  • 4. Data: 2010-04-23 21:13:12
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    powstana
    > jakies wielgachne kupki ktore spowodują nierówności i bede sie o nie

    Najlepsze są australijskie.Grube jak parówka a długie jak pięć kabanosów.
    mirzan

  • 5. Data: 2010-04-24 02:31:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > potykał ;)
    >
    > Najlepsze są australijskie.Grube jak parówka a długie jak pięć kabanosów.

    Tylko, ze te wyjadają nasze dżdżownice i nie spełniają ich roli
    glebotwórczej, preferuja wyłacznie pokarm mięsny... Zaśniesz na trawniku a
    tu... mlaskanie, które może nie obudzić... :-))

  • 6. Data: 2010-04-24 04:11:02
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > wina)
    > powstana
    > potykał ;)

    Te "wielgachne kupki" to robią krety:) One też spulchniają trawnik! Możesz
    je wpuścić - tylko nie w takiej ilości :):)
    A na poważnie to najlepiej zwykłe, takie jak u nas żyją. Maz większą szansę
    że się "zadomowią"
    Pozdrawiam - Waldek

  • 7. Data: 2010-04-24 10:51:10
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    waldek wrote:

    > Te "wielgachne kupki" to robią krety:) One też spulchniają trawnik!

    słyszałem, że parę pocisków z moździerza spulchnia jeszcze lepiej!
    nie ma jak pulchność.

    moon

  • 8. Data: 2010-04-24 17:52:09
    Od: "qamil" <q...@p...onet.pl>

    > słyszałem, że parę pocisków z moździerza spulchnia jeszcze lepiej!
    > nie ma jak pulchność.

    ok przyjeb...em z haubicy i widze ze spulchnilem sobie i sasiadom działke a
    wszystkim wujkom dobra rada zycze tradycyjnie jak na Polaka przystało - śmierci.

  • 9. Data: 2010-04-29 08:30:03
    Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu>

> [...]
    > ?
    > A jeśli nie, to jakie dżdżownice się do tego nadają ?

    Normalne dżdz
    żownice. Ale uwaga - żadnych chemikaliów - ani nawozów ani pestycydów.

    M.