  • 1. Data: 2009-08-22 09:08:06
    Temat: walka z chmielem
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Pochopnie obsadziliśmy altankę chmielem, który inwazyjnie rozrasta się w
    tempie wyścigowym. Teraz, tzn. w tym roku posadziłam przy altanie dwie
    młode glicynie chińskie - czy same sobie poradzą z chmielem, czy go
    wyciąć, by ich nie zdominował?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-08-22 10:49:21
    Temat: Re: walka z chmielem
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tempie wyścigowym. Teraz, tzn. w tym roku posadziłam przy altanie dwie
    > młode glicynie chińskie - czy same sobie poradzą z chmielem, czy go

    Zmień na winorośla. Też pięknie i pożytecznie.

    Pozdrawiam smakowicie
    skryba

  • 3. Data: 2009-08-22 14:30:53
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    skryba ogorodowy pisze:

    > Zmień na winorośla. Też pięknie i pożytecznie.

    Właśnie zmieniam na glicynię.
    Stąd pytanie, czy glicynia, podobnie jak chmiel agresywna, choć jeszcze
    młoda,
    da sobie radę z nim, czy jej pomóc.
    Winorośla są w innym miejscu.
    --
    Basia

  • 4. Data: 2009-08-22 15:18:50
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Bbjk wrote:

    > Właśnie zmieniam na glicynię.
    > Stąd pytanie, czy glicynia, podobnie jak chmiel agresywna, choć jeszcze
    > młoda,
    > da sobie radę z nim, czy jej pomóc.
    > Winorośla są w innym miejscu.

    Winorośle.