  • 1. Data: 2010-01-17 20:13:23
    Temat: wanny z hydromasazem - opinie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    pytanie o wanny z hydromasazem - jakie macie opinie, doswiadczenia,
    jakie sa teraz ceny sensownych, jakie marki itp.
    oczywiscie i taniej tym lepiej :)

    ja slyszalem opinie zeby nie pchac sie w taka wanne a jezeli juz to
    pamietac, ze lubia sie rozszczelniac uszczelki i lepiej miec dobry
    dostep w celu naprawy, czyli np. nie zabudowywac jej jakos specjalnie.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-01-18 09:31:50
    Temat: Re: wanny z hydromasazem - opinie
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > ja slyszalem opinie zeby nie pchac sie w taka wanne

    i slusznie.
    Siedlisko bakterii i syfow.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 3. Data: 2010-01-18 13:49:50
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    jak zamierzasz uzywac rzadko to ogolnie sredni pomysl
    ale jak raz na tydzien czy 2 tygodnie to bedzie git.chodzi o to zeby woda w
    przewodach ktora nie splywa podczas spuszczania wody nie zaczela zyc
    wlasnym zyciem. Ogolnie polecam.

    fajna sprawa. ja mam duza dwuosobowa narozna 155x155cm i polozyc sie w tym
    po pracy to przyjemnosc
    zwlaszcza z zona. miejsca wystarczajaco duzo.

    minus - kazda kapiel to olbrzymia ilosc wody do nalania i spuszczenia
    (przynajmniej w mojej wannie) chociaz sa tez takie fajne male wanienki z
    hydro.
    poza tym jakosc wykonania chinskich laminatow pozostawia troche do zyczenia.
    zwroc uwage na krawedz przylegajaca do sciany:) u mnie nie przypomina to
    linii prostej:P

    badz swiadom ze to duzo bardziej skomplikowane urzadzenie niz zwykla wanna i
    licz sie z tym ze moze ci jaksi przewod od czasu do czasu ciec, moze sie
    pompa spartolic iiii tak dalej. nie mniej jednak uwazam ze to fajna sprawa
    mimo minusow. Polecam jesli masz druga lazienke gdzie masz prysznic do
    codziennego mycia a np wanne z hydro do relaksu.

  • 4. Data: 2010-01-22 21:22:41
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    Taka wanna nie nadaje sie do mycia sie,
    jedynie do kapieli relaksacyjnej jak sie ma juz czyste cialo.
    Inaczej syf i brud zatyka dysze.

  • 5. Data: 2010-01-22 22:34:50
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Sty, 21:13, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
> [...]
    > pamietac, ze lubia sie rozszczelniac uszczelki i lepiej miec dobry
    > dostep w celu naprawy, czyli np. nie zabudowywac jej jakos specjalnie.

    Syf, syf, syf :) Znajomemu kiedys w markiecie sprzedawca odpalil
    pokazowa wanne to prawie zwymiotowal od wywiewow ktore z niej
    buchnely ;)

    Lepsza zwykla wanna i do tego jacuzzi z ktorego wode wylewasz raz na
    kilka tygodni lub miesiecy (zalezy od uzytych filtrow i stopnia
    zabrudzenia osob zazywajacych babelkowych przyjemnosci ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.