  • 1. Data: 2009-07-03 15:20:45
    Temat: [warszawa] przyjme rosliny do ogrodka
    Od: Mehi <m...@o...pl>

    Przyjme rosliny do ogrodka - najlepiej lubiace polcien.
    Mieszkam w kamienicy i mamy ladny teren ogrodka do zagospodarowania ale
    administracja nie chce slyszec o kupowaniu roslin zeby to wygladalo. Ze
    swojej kieszeni tez nie mam za duzo pieniedzy choc kilka krzaczkow juz
    kupilam.
    Jesli ktos z Was z Warszawy ma zamiar wyrzucic jakas niska rosline to ja
    z checia przyjade i zabiore. Na prawde bardzo bym chciala miec
    przyjemnosc z ogrodka ale finanse nie pozwlaja i bede wdzieczna za kazda
    pomoc.
    Kontakt prosze na maila: m...@o...pl

    Bardzo dziekuje z gory :)
    Magda

  • 2. Data: 2009-07-03 16:49:34
    Temat: Re: [warszawa] przyjme rosliny do ogrodka
    Od: ß|oo ta><i <b...@o...com>

    'Mehi' <news:h2l7kf$92e$1@news.onet.pl> worte:
> [...]
    > checia przyjade i zabiore. Na prawde bardzo bym chciala miec przyjemnosc z
    > ogrodka ale finanse nie pozwlaja i bede wdzieczna za kazda pomoc.

    zapytaj w czerwonym krzyżu

    --
    ß|oo ta><i

  • 3. Data: 2009-07-09 09:14:10