  • 41. Data: 2009-10-17 22:07:03
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:hbcqn4$mgg$1@news.onet.pl...

    > Tak sie zastanawiam czy to nie nowa paranoja powstaje u inwestorów z tą
    > paroizolacją jej klejeniem na 4 zakłady dwoma taśmami itp;)).
    > Nie chce mi sie sprawdzać jak jest teraz ale jeszccze rok temu producenci
    > wełny zalecali folie paroszczelną pod GK tylko do pomieszczen
    > mokrych(łazienka kuchnia).

    Wiesz co, moze i masz racje. Nie chce sie tylko przekonywac po fakcie jak
    juz GK bedzie poprzykrecane i pomalowane. Wiesz jaki wtedy moze byc koszt
    naprawy tego. :-)

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2009-10-17 22:09:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbcs7a$n0$1@inews.gazeta.pl...

    > co do gotowania i prania to jak ktoś nie ma wentylacji w łazience lub
    > kuchni
    > to znaczy się że jest burakiem niemyslącym i to już jego problem

    No nie wiem, moja zona nie prasuje w lazience ani w kuchni. Moze jestem
    burakiem, ale w pokojach wentylacji nie mam.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2009-10-17 22:28:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbcq4f$mg6$1@inews.gazeta.pl...

    > nie musi czytać to czy ma się wentylację i czy jest potrzebna zależy od
    > tego
    > kto budował lub mieszka i to niech będzie jego problem

    Jego problem, ale Ty starasz sie radzic autorytatywnie dopychac welne pod
    same deski. Jak bedzie kicha to wezmiesz odpowiedzialnosc za slowa?

    > nie baw się w aptekę ja nie mówię o idealności połączeń w budownictwie bo
    > takich nie ma no może poza wodą i gazem ale ilość tych szpar w folii na
    > połączeniach nie gwarantuje tego że wełna będzie zawilgocona
    > nie przesadzaj

    Moze okazac sie ze to proces, a nie jednodniowy wybryk. Ta welna przez lata
    moze tracic wlasciwosci izolacyjne a wyschnac jej jest znacznie trudniej jak
    nasiaknac. Co z deskami nie trzeba sie zastanawiac.

    > o to mi chodziło pewnie już sam zrozumiałeś i to mi wystarczy

    Czasem braknie argumentow nie dla tego ze ktos sie z kims zgadza...

    > ludzie tak mają owczy pęd jeden pierdnie reszta robi tak samo wystarczy mi
    > że znajdą się jednostki myslące a reszta buractwa mnie nie interesuje

    Nie no jasne. Zrobienie szczeliny wentylacyjnej pod deskami to tysiace
    zlotych. Lepiej dopchnac na przekor wszystkim te welne do samych desek i
    miec nadzieje, ze Olob mial racje. Tyle ze przykladow na kichowate deski pod
    takim cudakiem jest tyle ile dachow widziano po rozbiorkach. Te deski
    kompletnie do niczego sie nie nadaja, sam takie widzialem. Mozna z nich
    gwozdzie palcami wyciagac, no ale Ty zrob jak chcesz. Ja co mialem napisc to
    napisalem, temat zostal wyczerpany wiec EOT.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2009-10-17 23:00:15
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No nie wiem, moja zona nie prasuje w lazience ani w kuchni. Moze jestem
    > burakiem, ale w pokojach wentylacji nie mam.

    chyba jesteś burakiem bo nie czytasz uważnie czy ja coś pisałem o prasowaniu
    w łazience lub kuchni?

  • 45. Data: 2009-10-17 23:02:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm. Taka zaprawa ciepłochronna dla ubogich.

    Bo ja wiem? Innych chyba nie bylo.

    > Ja widzę inne zagrożenie - to są ściany nośne, pustak ma swoją klasę
    > wytrzymałości przy założeniu, że oparcie ma nie na dwóch krańcach tylko na
    > całości. To samo zresztą z zaprawą.

    Zgadza sie. W domkach jednorodzinnych to moze pomijalny problem.

    > Ale tam jest wieniec, który dobrze przewodzi ciepło. I jest jeszcze
    > połączony ze stropem całą masą stali, która odsysa ciepło ze stropu.

    Mysle, ze to wianie jest tu troche naduzywane. Powietrze w tak malych
    przestrzeniach nie krazy samo. Musial by tam wpadac wiatr a to dalej nie
    problem samej sciany a ocieplenia spitolonego najzwyczajniej.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2009-10-17 23:06:08
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jego problem, ale Ty starasz sie radzic autorytatywnie dopychac welne pod
    > same deski. Jak bedzie kicha to wezmiesz odpowiedzialnosc za slowa?

    głupi czeka na rady, mądry zrozumie i zrobi po swojemu ze zrozumieniem

> [...]
    jak
    > nasiaknac. Co z deskami nie trzeba sie zastanawiac.

    nie potrafię wyobrazić sobie materiału który łatwiej nasiąka niż schnie
    zawsze oba procesy przebiegają przy wykorzystaniu takiej samej energii

    > Czasem braknie argumentow nie dla tego ze ktos sie z kims zgadza...

    tylko?

> [...]
    > gwozdzie palcami wyciagac, no ale Ty zrob jak chcesz. Ja co mialem napisc
    > napisalem, temat zostal wyczerpany wiec EOT.

    najtrudniejszą pracą dla człowieka jest myślenie

  • 47. Data: 2009-10-17 23:06:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbdi9v$fm1$1@inews.gazeta.pl...

    > chyba jesteś burakiem bo nie czytasz uważnie czy ja coś pisałem o
    > prasowaniu
    > w łazience lub kuchni?

    Ale ja pisalem o wilgoci z prasowania nieco wyzej, pewnie nie czytasz
    uwaznie.

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2009-10-17 23:23:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbdil0$gj2$1@inews.gazeta.pl...

    > nie potrafię wyobrazić sobie materiału który łatwiej nasiąka niż schnie
    > zawsze oba procesy przebiegają przy wykorzystaniu takiej samej energii

    Nic sobie nie wyobrazaj, tylko cofnij sie do fizyki i zastanow sie dla czego
    welna w ogole jest izolatorem. Wskazowka niech bedzie uwiezione wrecz
    powietrze w strukturze welny. Dla czego to juz doczytaj sobie sam.

    > tylko?

    A np. inne schematy poznawcze, percepcja i inteligencja. Znalazlo by sie
    wiece, ale to nie grupa na to.

    > najtrudniejszą pracą dla człowieka jest myślenie

    Co z takiego myslenia jak logicznych wnioskow brak?
    Wiesz dla czego np. Isovera nie uzywaja producenci szkieletowek? Pisal o tym
    jakis czas temu na tej grupie czlowiek zajmujacy sie sprzedaza takich
    domkow. Isover jest wilgotny od razu po wyjsciu z fabryki. Ta wilgoc jak
    twierdzi producent jest podobno skutkiem technologii. A co bedzie gdy np.
    taka welna, jaka kolwiek bedzie przechowywana w wilgotnych warunkach? Co
    stanie sie zima, kiedy wilgotnosc powietrza jest najmniejsza? Skad
    zalozenie, ze kupiona welna jest sucha jak pieprz?

    Zreszta co ja tu bede. EOT stanowczo.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2009-10-18 06:28:21
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:

    > Mysle, ze to wianie jest tu troche naduzywane. Powietrze w tak malych
    > przestrzeniach nie krazy samo. Musial by tam wpadac wiatr a to dalej nie
    > problem samej sciany a ocieplenia spitolonego najzwyczajniej.

    "Wianie" będzie zawsze wtedy, gdy będzie pionowy gradient powietrza.
    Powietrze będzie łatwiej cyrkulować a przez to skuteczniej transportować
    ciepło.

    M.

  • 50. Data: 2009-10-18 09:23:39
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > welna w ogole jest izolatorem. Wskazowka niech bedzie uwiezione wrecz
    > powietrze w strukturze welny. Dla czego to juz doczytaj sobie sam.

    wiesz z tobą nie da się dyskutować bo ja o jednym a ty o czymś całkiem innym
    tak jakbyś z braku argumentów uciekał od tematu

    > A np. inne schematy poznawcze, percepcja i inteligencja. Znalazlo by sie
    > wiece, ale to nie grupa na to.

    na głupotę nawet wyszukane słownictwo nie pomoże :)

> [...]
    > stanie sie zima, kiedy wilgotnosc powietrza jest najmniejsza? Skad
    > zalozenie, ze kupiona welna jest sucha jak pieprz?

    gościu jesteś albo głupi albo przewrażliwiony
    wełnę uzyskuje się ze stopionego bazaltu wiesz jaka to temperatura żeby
    stopić skałę?
    poza tym ludzie dużo mówia co nie oznacza że rozumieją to o czym mówią