    From: " purflux" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wiertarka/mieszarka ?
    Date: Tue, 15 May 2012 07:04:49 +0000 (UTC)

    Witam.
    Poszukuje wiertarki uniwersalnej.
    Najbardziej zależy mi na możliwości mieszania zapraw i wierceniu w ścianach.
    Będę ocieplał budynek i muszę czymś mieszać klej do styropianu/siatki oraz
    wiercić otwory pod kołki do styropianu.

    Cena +/- 200-250zł

    Przydałby się udar oraz 2 biegi - udar do wiercenia i wolniejszy bieg do
    mieszania zapraw.
    Czy da radę kupić wiertarkę w tej cenie która zarówno wywierci dziury w
    ścianie jak i wymiesza klej do styropianu ??? Czy muszę kupić osobno wiertarkę
    i "mieszarkę"?

    Ewentualnie mieszalnik kupie np taki:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/504/comp/3144917
    Dużo dobrego czytałem na temat firmy celma i chyba byłby to lepszy wybór niż
    mieszalniki takich firm jak: bass polska , falontech czy eurotec

    Wiertarkę mogę zamówić za punkty zgromadzone za tankowanie na stacji shell:
    1.
    https://www.shellsmart.com/smart/catalog/ShowProduct
    .html?prodID=4&site=pl-pl&pId=9434610891&pType=c
    2.
    https://www.shellsmart.com/smart/catalog/ShowProduct
    .html?prodID=7&site=pl-pl&pId=9434525601&pType=c