  • 1. Data: 2013-07-31 01:28:42
    Temat: witam po przerwie ;-)
    Od: "HANA" <h...@p...spam.pl>

    Witam ponownie wszystkich znajomych i nieznajomych
    w koncu znalazlem dzialajacy serer usnet ;)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2013-07-31 08:13:44
    Temat: Re: witam po przerwie ;-)
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Witam ponownie wszystkich znajomych i nieznajomych
    >
    > w koncu znalazlem dzialajacy serer usnet ;)

    DZIEŃ - DO - BRY ;)
    (a jaki to serwer bo google mnie czasem wqrza) ?

  • 3. Data: 2013-07-31 08:36:59
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 23:13:44 -0700 (PDT), Marcin W. napisał(a):

    > DZIEŃ - DO - BRY ;)
    > (a jaki to serwer bo google mnie czasem wqrza) ?

    news.eternal-september.org

    Też używam i póki co jest OK.
    Tylko że trzeba najpierw się zarejestrować na ich www, ale jest za free.

    --
    Franc

  • 4. Data: 2013-07-31 10:55:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 11:00:12 +0200 osobnik zwany AT napisał:

    > tu bez rejestrowania,
    > news.aioe.org

    siedlisko spamerów wycinane przez większość polskich serwerów news

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-07-31 10:59:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 11:00:12 +0200, AT

    > tu bez rejestrowania,

    Na news.neostrada.pl też bez reejstrowania i nic nie wycina.
    Ja za to z neo mam wycięty post z news.eternal-september.org

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-07-31 11:00:12
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > news.eternal-september.org
    >
    > Też używam i póki co jest OK.
    > Tylko że trzeba najpierw się zarejestrować na ich www, ale jest za free.

    tu bez rejestrowania,
    news.aioe.org

    ale pisał ktoś, ze z TPSA (orange/neostrady)
    nie widzą postów wysłanych przez ten server

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-31 11:11:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 11:17:41 +0200, quent

    > Potwierdzam - Myjk nie widzi moich postów.
    > Myślałem, że siedzę u niego w KF ;-DDD

    Ten akurat widzę. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-07-31 11:17:41
    Od: quent <x...@x...com>

    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-07-31 11:31:56
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-31 11:11, Myjk pisze:
    > Wed, 31 Jul 2013 11:17:41 +0200, quent

    > Ten akurat widzę. :P

    Hehe a byłem pewny, że nie.
    Zdaje się, że był jakiś wątek tu lub na dtp, po którym nabrałem takiego
    przekonania ;-)

  • 10. Data: 2013-07-31 11:57:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 11:31:56 +0200, quent

    > Hehe a byłem pewny, że nie.
    > Zdaje się, że był jakiś wątek tu lub na dtp,
    > po którym nabrałem takiego przekonania ;-)

    O dtp czasem zwyczajnie zapominam -- mało się tam dzieje.

    > www.elipsa.info

    BTW ten szczupły biały tekst na czerwonym tle wypala oczy. ;)

    --
    Pozdor Myjk