  • 1. Data: 2013-07-31 17:47:46
    Temat: Płyta z kamienia pod kominek
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam wymurowany cokół pod kominek z cegły... teraz musze na to położyć
    płyte z kamienia na której bedzie stał akład kominkowy.

    Czy moge połozyć tą płyte na piance takiej jak sie stosuje pod panele ?
    Bez klejenia bez niczego ...

    cegła ---> pianka ---> płyta .

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2013-07-31 18:06:53
    Temat: Re: Płyta z kamienia pod kominek
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    In news:51f931a3$0$1249$65785112@news.neostrada.pl,
    *ark_fx* <a...@g...pl> typed:
> [...]
    > płyte z kamienia na której bedzie stał akład kominkowy.
    >
    > Czy moge połozyć tą płyte na piance takiej jak sie stosuje pod panele ?

    Jeśli to pianka odporna na temeperature - > 600 stopni, to mozesz, w
    przeciwnym wypadku nie, bo sie spali.

  • 3. Data: 2013-07-31 20:01:01
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Jeśli to pianka odporna na temeperature - > 600 stopni, to mozesz, w
    > przeciwnym wypadku nie, bo sie spali.

    nie zartuj ze kamien bedzie mial taka teperature na styku z gabka, kolego!
    Dotkniecie kamienia = opazenie 10 stopnia?

    Ja bym raczej dal silikon, niech bedzie na wysokie temeratury odporny.

  • 4. Data: 2013-07-31 20:23:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 17:47:46 UTC+2 użytkownik ark_fx napisał:

> [...]
    > płyte z kamienia na której bedzie stał akład kominkowy.
    > Czy moge połozyć tą płyte na piance takiej jak sie stosuje pod panele ?

    Ja polozylem na jakis klej do kafelek :)
    Mimo ze plyta ciezka to jak polozysz bez klejenia to jak bedziesz sobie chcial
    usiasc albo pies nie wyrobi na zakrecie czy cos i moze sie przesunac ;)

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2034

    A dokladnie tu widac na czym kladlem:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2063

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-07-31 20:30:32
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Adam* <a...@g...com> typed:

> [...]
    > Mimo ze plyta ciezka to jak polozysz bez klejenia to jak bedziesz sobie
    > chcial usiasc albo pies nie wyrobi na zakrecie czy cos i moze sie

    I tak powinno sie wykonać!

  • 6. Data: 2013-08-01 08:56:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 18:06:53 UTC+2 użytkownik Pawel S. napisał:
    > Jeśli to pianka odporna na temeperature - > 600 stopni, to mozesz, w
    > przeciwnym wypadku nie, bo sie spali.

    A skąd tam na dole weźmie się to 600stC?
    Przeciez jakby tak było faktycznie to pod kominki w kapciach azbestowych trzeba by
    było podchodzić.

  • 7. Data: 2013-08-01 10:18:52
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 31.07.2013 20:01, forestdumb wrote:

    > nie zartuj ze kamien bedzie mial taka teperature na styku z gabka,
    > kolego! Dotkniecie kamienia = opazenie 10 stopnia?

    paredziesiat stopni moze byc

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z