  • 91. Data: 2019-09-30 23:36:58
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > A kto w wątku pytał o zgodę?
    > Chyba coś przeoczyłem - pytanie było techniczne o siodełko vs trójnik.

    Jeszcze raz sprawdziłem- i masz rację. Więc można rzeżbić jak kto lubi.
    Pozdro.abomito

  • 92. Data: 2019-10-01 15:29:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 września 2019 23:37:15 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >Rury takie mają ścianki od 4mm w
    > górę. SN4 ma grubość ścianki 4mm, SN8 już 4,7-4,8mm, SN10 6,2mm, a SN16
    > ponad 9mm.

    Daj znać ile w praktyce zamontowałeś rur SN10 czy SN16. O fi 160 piszemy przypominam
    Ja z sąsiadem zrobiliśmy ponad 200 metrowy odcinek przyłącza do mnie i do niego
    rurami niespienionymi SN10 lub SN12(teraz nie pamiętam dokładnie ale mam jeszcze
    jedną taka rurę i kilka kształtek to mogę sprawdzić dokładnie)Fi 200
    Daliśmy rade bez specjalistycznych narzędzi.
    Rury akurat takie kładliśmy bo z pewnych względów ten 200 metrowy odcinek kanalizy
    jest na głębokości zaledwie 15cm w najwyższym miejscu i na całym 200 metrowym odcinku
    jest tylko ok 10 spadku. Dodatkowo po tej drodze zdarza się ze jeżdżą 20 tonowe
    ciężarówki
    Rur tych nie miał wówczas żaden okoliczny sprzedawca a na zamówienie podawali
    zaporowe ceny. Sąsiad jechał więc aż do Piły bodajże i kupił bezpośrednio u
    producenta. Z racji tego cena nie zabiła nas.
    Było to robione wiosną 2007 roku i bezproblemowo działa do dzisiaj. A dwa lata temu
    kolejny sąsiad się do tego dołączył.

  • 93. Data: 2020-03-13 07:41:27
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm - zenuś pluje
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2019-09-30 o 23:30, gnida Zenek Kapelinder pisze:
    > Raczej ci przypominam. Taki przyglup jak ty musi miec przypominane codziennie przez
    miesiac zeby na nastepny miesiac zapamietal.

    Proszę, prosze! Kanalia zenus i tu się popisuje elokwencją.

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

  • 94. Data: 2020-03-13 18:22:35
    Od: e...@g...com

    Pisze się Zeus