  • 1. Data: 2011-10-05 07:46:35
    Temat: wspolwlasnosc dzialki - jak przepisać część na mnie
    Od: "tr" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    dom jest sprzedawany z działką, deweloper wytyczył tez czesc wspolną do
    przejazdu - wlascicielami jest 4 osoby majace teraz domy z tej strony drogi.
    Kupuje dom i działke na ktorej stoi, chciałbym zeby obecny wlasciciel domu
    odpisał mi swoja czesc wspolnej działki do celów przejazdu itp itd

    Jak to ma byc zrobione ? Czy jest potrzebna obecnośc pozostałych
    wspolwalscicieli u notariusza aby to zorbic?

    Dzieki

  • 2. Data: 2011-10-05 07:59:09
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "tr" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kupuje dom i działke na ktorej stoi, chciałbym zeby obecny wlasciciel domu
    > odpisał mi swoja czesc wspolnej działki do celów przejazdu itp itd

    Wlasciciel domu notarialnie sprzedaje ci dom, działkę pod nim i swój udział (pewnie
    ma 25%) w drodze wspólnej. To ma byc jeden akt notarialny.
    Pozostali wlascicele nie maja nic wspolnego ze sprawą.

    b.