  • 31. Data: 2014-02-23 17:56:26
    Temat: Re: wycena hydraulika
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Sądzę, że temperatura w pomieszczeniach dla dzieci powinna oscylować
    > w granicach 19 stopni wg PN.

    hm... nei spotkałem sie z normal ze dzieci maja mieć mniej niż normalne
    pomieszczenia do przebywanai ludzi gdzie nroman jest raczej 20 st.

  • 32. Data: 2014-02-23 21:45:52
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Bardzo drogo:

    A ja zrewidowałem u siebie to stwierdzenie.
    Dostałem 30k (sama robocizna) za sufit podwieszany. Prostokąt o
    powierzchni trochę ponad 600m2, wychodzi 50PLN/m2 :) Szacuję, 6-7 dni
    roboczych na spokojnie, a jak ktoś się pospieszy, to w 4-5 dni zrobione.
    To się nazywa stawka!

    Miłego.
    Irek.N.

  • 33. Data: 2014-02-24 11:31:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > a jak porządna rura to dwa razy więcej...

    W cenniku podano producenta - Wavin, a to oznacza poniżej 2,5zł za metr
    bieżący.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2014-02-24 13:28:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 21:45:52 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

> [...]
    > powierzchni trochę ponad 600m2, wychodzi 50PLN/m2 :) Szacuję, 6-7 dni
    > roboczych na spokojnie, a jak ktoś się pospieszy, to w 4-5 dni zrobione.

    Z materialami cena bylaby OK :)
    600m2 to dla mnie lekki kosmos - prawie 200 duzych plyt KG przykrecic, robota
    dla kilku ludzi na pare dni jednak :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.