    From: "Piotr" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: wycena inwentaryzacji zieleni
    Date: Fri, 4 Sep 2009 12:09:29 +0200

    Witam wszystkich!
    Słuchajcie mam takie pytanie, orientujecie się może jak kształtują się ceny
    za inwentaryzację drzew (od sztuki)? Szczególnie interesuje mnie woj.
    dolnośląskie ale chętnie poznam też ceny w pozostałych regionach kraju :)
    Wiem, że istnieje coś takiego jak środowiskowe zasady wyceny prac
    projektowych, ale nie wiem gdzie mogę zdobyć dział, który akurat mnie
    interesuje..Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam,
    Katarzyna