  • 121. Data: 2009-12-19 12:06:17
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Gru, 11:53, "kadafi" <a...@...a> wrote:
> [...]
    > powiem dość powściągliwy.
    > Przekonałem się jednakże coś w tym musi być, gdyz podczas prac ziemnych
    > wykonywanych na budowie operator koparki (nawet pewnie chłop nie znał
    > pojęcia radiestezja) spytał się mnie gdzie mam pociągniętą wodę. Nie byłem
    > pewien, a on nie chciał czegokolwiek zepsuć, więc wziął kawałek nie
    > pamiętam, czy to był drut, czy gałązka i wskazał dokładnie przebieg
    > doprowadzenia wody do budynku nie myląc się o 10 cm (później sprawdziłem).
    > To samo z przebiegiem kabla energetycznego.

    Pewnie śmiał się z Ciebie z kolegami do rozpuku (ale miał
    minę! :-)))).

    > Odnośnie dyskusji sam pewnie odpromienników bym nie dawał, ale przykład
    > operatora koparki zweryfikował moje typowo naukowe podejście do
    > rzeczywistości.

    Padłeś ofiarą manipulacji.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 122. Data: 2009-12-19 12:45:41
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do
    zaprawy
    > w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza dzialke
    > przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.
    > gory dziekuje za pomoc.

    Wylewka cie bardzo drogo zakosztuje. Ale mozesz spokojnie zrobic
    zwykla wylewke, a potem ja przyjade z rozdzka i kilkoma zakleciami
    ochronnymi.
    Bedzie cie to kosztowac polowe kasy, a ochrona do konca swiata.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 123. Data: 2009-12-19 12:47:56
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ja poważnie teraz...
    > Czy sprawdzano czy na wysokości 1,5, 3, 5m ten ciek wodny przeszkadza ?

    Na wysokosci 5 metrow to nie, bo tam juz jest dachowka, ale na wysokosci
    3 m to moze zalac strych.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 124. Data: 2009-12-19 13:29:55
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik William Bonawentura napisał:

    > Mam wrażenie, że nie rozumiesz idei zbierania ofiary na działalność parafii.

    Należy odróżnić od zbierania na ofiary działalności parafii :)
    Ale dlaczego nikt mi nie odpisał jak odróżnić dobrego radiestetę od
    złego i czemu nie stosować zamiast wylewki odpromienników ? marmurowych,
    w kształcie bawolego oka, uuups pierścienia atlantydów miało być.

    pzdr.
    rafał

  • 125. Data: 2009-12-19 13:36:07
    Od: "kadafi" <...@...a>

    To są twoje jedyne argumenty ???
    jesli tak i nie widziałeś czegoś na własne oczy, to nie wypowiadaj się na
    temat.

  • 126. Data: 2009-12-19 14:12:41
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości

    > Odnośnie dyskusji sam pewnie odpromienników bym nie dawał, ale przykład
    > operatora koparki zweryfikował moje typowo naukowe podejście do
    > rzeczywistości.

    a najlepsze jest to że potrafi to zrobic praktycznie każdy człowiek byle
    tylko ogólnie zdrowy i nie pod działaniem środków wpływających na
    świadomość.
    --
    Jackare

  • 127. Data: 2009-12-19 14:20:14
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Wylewka cie bardzo drogo zakosztuje. Ale mozesz spokojnie zrobic
    > zwykla wylewke, a potem ja przyjade z rozdzka i kilkoma zakleciami
    > ochronnymi.

    Rzucasz "Okrąg Protekcji: Cieki Wodne" czy "Pentagram of Shielding" ?
    Porownywales ich skutecznosc ?
    I jakie zaklecia pomocnicze stosujesz ? Wreszcie najwazniejsze: co z
    ektoplazmatycznymi krokodylami po uzyciu zaklec ?

    Pozdrawiam ;)

    Kane

  • 128. Data: 2009-12-19 15:12:29
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Gru, 15:12, "Jackare" <j...@s...de.uk.pl> wrote:

    > a najlepsze jest to e potrafi to zrobic praktycznie ka dy cz owiek byle
    > tylko og lnie zdrowy i nie pod dzia aniem rodk w wp ywaj cych na
    > wiadomo .

    Tylko że musi UWIERZYĆ!!!!
    ;-)

  • 129. Data: 2009-12-19 16:31:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To są twoje jedyne argumenty ???
    > jesli tak i nie widziałeś czegoś na własne oczy, to nie wypowiadaj się na
    > temat.

    Ja kiedys pisalem o dwoch drutach wygietych w ksztalt litery L, trzymane w
    dloniach przekrecaly sie w miejscu ponoc cieku wodnego. Sam to robilem, a
    koledzy mieli sobie to zweryfikowac. Nie odrobili jak widac pracy domowej i
    dalej nie wierza. :-)

    Pozdro.. TK

  • 130. Data: 2009-12-19 16:47:24
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    cinews:hgilir$i8u$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > koledzy mieli sobie to zweryfikowac. Nie odrobili jak widac pracy domowej i

    Ty też należysz do sekty?
    To wiele tłumaczy ....
    ;-)