  • 61. Data: 2009-12-17 12:46:18
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    A dla czego koty uwielbiają miejsca gdzie promieniują cieki ? Świat nie
    składa się tylko z wapna, cementu , pustaków , deszczu i słońca.

  • 62. Data: 2009-12-17 12:52:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Jest naprawde doby w tym co robi. Potrafi wykryc niewielkie
    > promieniowanie. Ludzie do niego przyjezdzaja z calego wojewodztwa by
    > prosic go o pomoc.
    > Dzialki/domy kupuje tanio i sprzedaje drozej. Ale przed sprzedaza
    > przystosowuje je odpowiednio by byly odporne na promieniowanie ciekow
    > wodnych. A tym samym zdrowe - zdrowie jest bezcenne

    To sie nazywa: "Wziac sprawy w swoje rece"

    Pozdrawiam
    Dy

  • 63. Data: 2009-12-17 12:52:52
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik mm napisał:
    > A dla czego koty uwielbiają miejsca gdzie promieniują cieki ? Świat nie
    > składa się tylko z wapna, cementu , pustaków , deszczu i słońca.

    A jak zweryfikować, który radiesteta jest tym właściwym ?
    Kiedyś, w stanie ulubionym, zrobiliśmy sobie dowcip na śjakichś targach
    czarownic i woskowania uszu, gdzie m.in. przewijali się goście z
    różdżkami i wahadełkami. Jako, że zazwyczaj nie widać po mnie spożycia,
    zostałem wytypowany jako obiekt testowy. Różni goście wachlowali mi
    wahadełkami nad różnymi częściami ciała, lecz każdemu się kręciło nad
    innym organem i każdy (w liczbie chyba 5 czy 6) stawiał mi inną
    diagnozę. Reasumując, jeśli jeden radiesteta stwierdzi, że to miejsce
    jest złe, a drugi, że wręcz przeciwnie, tu jest super, a tam jest źle -
    to jaką metodą można zweryfikować poprawność a)badania, b)wyników ?

    pzdr.
    rafał

  • 64. Data: 2009-12-17 12:55:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mm pisze:
    > A dla czego koty uwielbiają miejsca gdzie promieniują cieki ? Świat nie
    > składa się tylko z wapna, cementu , pustaków , deszczu i słońca.

    Wow! To ja mam moc przesuwana cieków gazetą!

    Pokój z pustym dywanem: koty kładzie się losowo. Na dywanie położyłem
    gazetę: kot kładzie się tam, gdzie leży gazeta :)

  • 65. Data: 2009-12-17 12:55:19
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Takie którego nikt inny nie potrafi? To ja też tak umiem.

    Tylko, ze wtedy byloby was dwoch a tam gdzie 2 tam trzeci korzysta.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 66. Data: 2009-12-17 12:58:30
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A jaką apraturą pomiarową prowadzi się takie badania ?
    > Jakś poważna uczelnia techniczna zajmuje się takimi pomiarami ? Jakaś
    > Politechnika albo MIT ?
    > Kto produkuje aparaturę pomiarową ?
    > A czy limity tego "promieniowania" są zapisane w dyrektywie EMC czy podobnej
    >
    > A jakiej natury jest to promieniowanie ?
    > A jak do takich cieków wodnych maja się rzeki ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Bartek

    Alez ty malej wiary czlowiek. Nie wierzysz w zoombi, szamanow, elvisa,
    swietych, lenina .............. Przeciez oni wszyscy zyja.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 67. Data: 2009-12-17 13:00:34
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgd6jg$kh2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > dlaczego uwazasz, ze bede doplacal za okna i tynk?

    Bo będziesz chciał lepsze, łądniejsze. Przy budowie pieniązki się rozchodza
    jak diabli. Ja chciałem białe, żona brazowe, potem powymysliłem sobie że dam
    3 szyby, potem że do brązowych okienek takich ładnych klamki w standardzie
    nie pasują no i kolejna dopłata.

    A ten "super dodatek" nie bedzie Ci potrzebny do tynków, stropu, impregnatu
    więźby ?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 68. Data: 2009-12-17 13:06:28
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "mm" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    >A dla czego koty uwielbiają miejsca gdzie promieniują cieki ? Świat nie
    >składa się tylko z wapna, cementu , pustaków , deszczu i słońca.

    Czyli to coś (o ile istnieje) nie degraduje tkanek organizmów żywych, czy
    koty sa tak głupie że poddają się samozagładzie ? Nie lubię tych zwięrzat
    ale myślałem że sa rozsądniejsze ?

    A może to tajemne promieniowanie rozpoznaje po DNA czy to jest kot (tego
    leczy/poprawia samopoczucie) czy czlowiek tego wykańcza

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 69. Data: 2009-12-17 13:08:46
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Wiesz co jest w tym wszystkim najbardziej powalające ? Że koleś który ma tą
    > stornę (Nowikow) (kupa śmiechu czytajac opis produktu) i podpisał swoim
    > nazwiskiem ekspertyzę faktycznie jest jakoś powiązany z PIH w Gdańsku, jest
    > na liście rzeczoznawców w grupie innych ale z rzeczoznawcami od sztuki
    > współczesnej i np zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych ludzi i
    > mienia, czyli doś wymierne dziedziny
    >
    > A ciekawa jestem jak się ma cena tego specyfiku do ceny wapna ? :)

    - NEUTRALIZATOR &#8222;EMKA" przeciwdziałający promieniowaniu stref geopatycznych,
    - smog elektromagnetyczny produkowany przez instalacje wopdociągowe i
    grzewcze ?!,
    - elektromagnetyczne ekrany radiestezyjne wykonane są z zielonej włókniny
    której elektroprzewodność zbliżona jest do elektroprzewodności ziemi ??

    I wiele wiele innych fascynujących pojęć i wynalazków. Zastanawiam się kiedy
    ludzie mają czas aby wymyślać takie rzeczy, no i kto im to rejestruje i
    certyfikuje ??

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 70. Data: 2009-12-17 13:08:52
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w>
    > Wow! To ja mam moc przesuwana cieków gazetą!
    >
    > Pokój z pustym dywanem: koty kładzie się losowo. Na dywanie położyłem
    > gazetę: kot kładzie się tam, gdzie leży gazeta :)

    może wcale nie masz cieków lub promieniowanie z nich jest bardzo nikłe ,
    drugiej strony jest też coś takiego jak promienowanie kształtu _ owe własnie
    kamienie omawiane na początku postu __
    Pewnie będziecie się śmiać z tego , ale zwykła płytka glazurnicza o
    wymiarach 10*10 cm położona glazurą do ziemi wykrzywia ( odchyla )
    promieniowanie cieków w promieniu ok 2-3 m w zależności od mocy
    promieniowania cieku , od taka zagwostka .