  • 1. Data: 2009-06-22 08:30:13
    Temat: wymiana dachówki
    Od: WMP <z...@g...com>

    Witam, ile orientacyjnie kosztuje robocizna brutto przy wymianie
    dachówki? Jest stara poniemiecka, nowa będzie ceramiczna.
    Zachodniopomorskie.

  • 2. Data: 2009-06-22 09:48:05
    Temat: Re: wymiana dachówki
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "WMP" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    >Witam, ile orientacyjnie kosztuje robocizna brutto przy wymianie
    >dachówki? Jest stara poniemiecka, nowa będzie ceramiczna.
    >Zachodniopomorskie.

    Jeśli trzeba będzie(a na pewno trzeba będzie) wymienić łaty kontrłaty,
    folia, rynny, ew. okna dachowe to musisz liczyć robocizne od 30zł za mkw

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-22 13:42:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a.googlegroups.com...

    > Jeśli trzeba będzie(a na pewno trzeba będzie) wymienić łaty kontrłaty, folia,
    > rynny, ew. okna dachowe to musisz liczyć robocizne od 30zł za mkw

    no jak bedzie trzeba zdjąć starą dachówke to i z 50 zł trza liczyć

  • 4. Data: 2009-06-22 20:53:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    a.googlegroups.com...

    > Jeśli trzeba będzie(a na pewno trzeba będzie) wymienić łaty kontrłaty,
    > folia, rynny, ew. okna dachowe to musisz liczyć robocizne od 30zł za mkw

    W maju zeszłego roku u mojej mamy robili- zdjęcie starej dachówki, nabicie
    nowych łat, kontrłat, foli, wymurowanie z klinkieru końcówek dwóch kominów,
    wstawienie jednego wyłazu, obróbki, rynny. Za całość liczyli 35zł/mkw. Ale
    to w zeszłym roku, teraz ceny spadły, więcej wolnych ekip jest to myślę że
    od 30zł można szukać.
    Województwo pomorskie

    Kris