  • 1. Data: 2009-06-21 20:41:44
    Temat: Z jakej cementowni kupić cement na strop.
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam!!
    Mam dylemat. Potrzebuję około 5 palet cementu na strop. Prawie każdy
    sprzedawca ma cement z innej cementowni. Wszyscy zachwalają swój.
    A Wy co radzicie. Może ma ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-21 20:49:10
    Temat: Re: Z jakej cementowni kupić cement na strop.
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek" <m...@w...pl> wrote in message news:h1m5uc$kpn$1@news.wp.pl...
> [...]
    > sprzedawca ma cement z innej cementowni. Wszyscy zachwalają swój.
    > A Wy co radzicie. Może ma ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii.

    Beton na strop kupuje się z najbliższego węzła betoniarskiego. Chyba nie
    chcesz powiedzieć, że będziesz go kręcił betoniarką ?

  • 3. Data: 2009-06-22 08:20:18
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    kiki <c...@v...ts> napisał(a):

    > Beton na strop kupuje się z najbliższego węzła betoniarskiego. Chyba nie
    > chcesz powiedzieć, że będziesz go kręcił betoniarkš ?
    Nie powiedział tego, ale jest pełen obaw(.?), który cement lepszy... Do
    tego DOSZŁO.., gdy się człowiek naczyta, napatrzy, nasłucha- I strach mu
    wiąże ręce. Moja rada: nie stresuj się, to jeszcze i tylko- cement.Niedługo
    padną pytania: które gwozdzie?, który żwir?,.. Spokoju zyczę - Marex