  • 21. Data: 2010-01-19 03:08:34
    Temat: Re: zawor kulowy - przedluzenie
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jackare" <...@s...de.uk.pl> wrote in message
    news:hiv672$npn$1@achot.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Moim zdaniem trzy najłatwiejsze rozwiązania:
    > - Przedłużyć oś zaworu i wyciągnąć pokrętło (oryginalne lub dorobione -
    > ładniejsze) na zewnątrz ściany
    > - kupić zawór podtynkowy
    > - przenieść zawór w inne miejsce gdzie nie będzie potrzeby aż takiego
    > kombinowania.
    > --
    > Jackare

    Jeżeli nie ma problemu z dostawą energii elektrycznej możana zastosować
    zawór elektromagnetyczny normalnie zamkniety, albo jeszcze lepiej napędzany
    silnixczkiem zawór dwustanowy.

  • 22. Data: 2010-01-19 07:17:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jarek M.

    Posłuchaj mądralo.
    Skonfiguruj sobie poprawnie OE.
    Odpowiadasz pod moim sigiem, i jesteś nieczytelny,
    naucz sie odpowiadać i cytować poprawnie to pogadamy.
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2010-01-20 00:31:11
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Posłuchaj mądralo.
    Skonfiguruj sobie poprawnie OE.
    Odpowiadasz pod moim sigiem, i jesteś nieczytelny,
    naucz sie odpowiadać i cytować poprawnie to pogadamy.
    --
    Krzysiek
    ----------------------

    Faktem jest że od kilku lat piszę na różne grupy i jeszcze nikt nigdy nie
    zwrócił mi uwagi że jest problem z czytelnością.
    Sądzę że z Twoim czytnikiem jest coś nie teges.
    Zwróć uwagę że już w pierwszym poście pytałeś "Co to jest przed pozdrawiam?"
    Ale skoro twierdzisz że z moim OE jest coś nie w porządku sprawdzę to,
    kiedyś ... bo teraz nie mam na to czasu.

    Ale wątkotwórcy zapewne nie interesują te problemy, On chce przedłużyć oś
    zaworu.
    A póki co ty nie wniosłeś żadnej wiedzy do sprawy, więc twój udział
    merytoryczny w dyskusji jest żaden, poza pieniactwem.

    JM

    dla mnie EOT

  • 24. Data: 2010-01-20 10:42:14
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-01-20 01:31, Jarek M. wrote:
    > Faktem jest że od kilku lat piszę na różne grupy i jeszcze nikt nigdy nie
    > zwrócił mi uwagi że jest problem z czytelnością.

    Bo wiekszosc osob nie widzi Twoich postow. Normalne czytniki albo
    wycinaja sygnaturki (i wszystko co pod nimi), albo przynajmniej je
    "wyszarzaja"...

    Pozdro

    Maseł

  • 25. Data: 2010-01-20 11:15:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    Jarek M.

    >Posłuchaj mądralo.
    >Skonfiguruj sobie poprawnie OE.
    >Odpowiadasz pod moim sigiem, i jesteś nieczytelny,
    >naucz sie odpowiadać i cytować poprawnie to pogadamy.

    Ja jego posty doskonale widzę za to odpowiadajjac na Twoje posty nie ma
    wyskakuja znaczniki >
    I musze je wstawiac ręcznie a jest to kłopotliwe.

    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-01-20 12:24:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kris napisał(a):
    > Ja jego posty doskonale widzę za to odpowiadajjac na Twoje posty nie ma
    > wyskakuja znaczniki >
    > I musze je wstawiac ręcznie a jest to kłopotliwe.
    Bo macie takie same "świetne" czytniki
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-01-20 13:11:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    kris napisał(a):
    > Ja jego posty doskonale widzę za to odpowiadajjac na Twoje posty nie ma
    > wyskakuja znaczniki >
    > I musze je wstawiac ręcznie a jest to kłopotliwe.
    >Bo macie takie same "świetne" czytniki

    Widocznie zdecydowana wiekszość ma te świetne czytniki. Bo kłopoty mam tylko
    z cytowaniem Twoich postów i zaledwie paru innych uzytkowników. Z
    pozostałymi uzytkownikami nie mam takich problemów.
    Pora więc chyba abys przestawił się na normalnie działajacy czytnik;)

    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-01-20 13:46:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kris napisał(a):
    > Widocznie zdecydowana wiekszość ma te świetne czytniki. Bo kłopoty mam
    > tylko z cytowaniem Twoich postów i zaledwie paru innych uzytkowników.
    Kolego, nie ma gorszego czytnika grup od OE. Aby on
    normalnie funkcjonował musi mieć odpowiednie nakładki.
    Ale to wszystko jest w necie.
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-01-20 14:30:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    kris napisał(a):
    >?Kolego, nie ma gorszego czytnika grup od OE.

    To Twoja opinia i masz do niej prawo

    >Aby on normalnie funkcjonował musi mieć odpowiednie nakładki.
    >Ale to wszystko jest w necie

    Jestem tradycjonalista i nigdy nie kombinowałem z żadnymi nakładkami itp.
    Nie lubię po prostu instyalować żadnych śmieci na kompie.
    Na grupy pisuje od kilku dobrych lat i problemów z OE nie miałem żadnych.
    Problemy jak widac mam z cytowaniem postów osób stosujacych jakies "lepsze"
    czytniki nakładki itp. Ale to na szczęście marginalne przypadki.

    Krzysiek

    .

  • 30. Data: 2010-01-20 19:02:45
    Od: lukas <l...@w...pl>