  • Data: 2010-10-24 08:55:35
    Temat: zawor termostatyczny na powrocie kominka - jaki ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    Pytanie do instalatorow (Janusz? Jacek?) -> czego najlepiej uzyc na
    powrocie kominka, zeby trzymal te zalecane 50-60st ? W tej chwili mam
    poprostu zasilanie do wymiennika i z wymiennika powrot prosto do
    kominka. Nie pamietam gdzie mam pompe - chyba na powrocie. Sterownik
    troche dziadowski (choc szpanersko wyglada bo ma plyte czolowa ze
    szkla i jest dotykowy ;) bo ustalic temp. sie da ale on jeszcze przez
    pare minut (chyba 5) trzyma wlaczone pompy, co przy zimnym buforze
    powoduje spadek temperatury w tym obiegu do np 30-35st C, co zapewne
    wplynie znaczaco na zywotnosc plaszcza. Najwyzszy czas przed zima zeby
    cos takiego tam wstawic, wiec pytam - co najlepiej? :)
    Dzieki z gory,
    pozdr.

    --
    Adam Sz.