  • 41. Data: 2013-06-14 14:59:42
    Temat: Re: zezwolenie na budowę - woda ze studni
    Od: Edyward <b...@i...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 20:44:14 UTC+2 użytkownik Edyward napisał:
    > Witam
    >

    > Czy gmina może odmówić wydanie zezwolenia na budowę ze względu na brak dostępu do
    wody z sieci wodociągowej przy jednoczesnym doprowadzeniu wody ze studni usytuowanej
    na działce. Z tego co wyczytałem w przepisach budowlanych do wydania zezwolenia jest
    konieczne doprowadzenie energii elektrycznej a o wodzie nie ma nic wspomniane. Budowa
    studni do 30m nie wymaga zezwolenia. Byłem w gminie gdzie tamtejsze urzędniczki
    powiedziały, że 'studnię może pan sobie wykopać ale my panu i tak nie damy zezwolenia
    na budowę'. Podkreślę, że mocno polecały mi kupno działki od gminy które muszą mieć
    dostęp do wody i prądu jeszcze przed sprzedażą.

    Zgadza się, wywierciłem tylko na zgłoszenie (po odczekaniu 30 dni od złożenia
    wniosku)