  • 1. Data: 2012-10-26 20:55:34
    Temat: zgubiony klucz biurka -pomóżcie
    Od: "Adaxis" <A...@i...pl>

    Śliczne biurko i jedyny klucz do górnej szufladki, która blokuje pozostałe
    niżej, zaginął podczas remontu mieszkania. Co robić? Czy idzie bezinwazyjnie
    uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek rozwierceniem (da radę?) i
    wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2012-10-26 21:32:31
    Temat: Re: zgubiony klucz biurka -pomóżcie
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Adaxis" <A...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > bezinwazyjnie uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek
    > rozwierceniem (da radę?) i wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.
    http://www.youtube.com/watch?v=131j0htYIoU&feature=r
    elated

    Key picking

  • 3. Data: 2012-10-26 21:45:24
    Od: "Adaxis" <A...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=131j0htYIoU&feature=r
    elated
    Key picking

    Dzięki, ale póki co nie mam dokładnie takiego samego kluczyka który by
    wszedł... :( i którego można by stukać :(

  • 4. Data: 2012-10-26 22:02:28
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    http://www.lockpickguide.com/pintumblerlockpick.html

  • 5. Data: 2012-10-26 22:25:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 20:56:07 UTC+2 użytkownik Adaxis napisał:
> [...]
    >
    > uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek rozwierceniem (da radę?) i
    >
    > wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.

    Pytałeś lokalnego slusarza?