  • 1. Data: 2010-04-07 21:00:19
    Temat: zmiana lokalizacji szamba szczelnego - jak to załatwić
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Witam,

    gdzieś kiedyś czytałem, ale nie mogę znaleść...

    W trakcie budowy/wykańczania wyszło, że szambo jednak lepiej będzie zrobić w
    innym miejscu niż w projekcie zagospodarowania działki. Szambo już jest i
    teraz zastanawiam się czy
    a). udawać że jest tam gdzie miało być, ale nie wiem co na to geodeta, który
    będzie robił dok. powykonawczą
    b). obiło mi się o uszy, że architekt, który robił adaptację projektu i
    zagospodarowanie działki może wpisać, że zmiany nie wpływają w sposób
    istotny itd. i że w zasadzie urzędnicy mogą wtedy skoczyć... nie mogę tego
    teraz znaleść, ale wstępnie architekt zgodził się na takie oświadczenie
    c). może inne opcje... jakie?

    pozdrawiam
    GM

  • 2. Data: 2010-04-08 08:52:59
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz znaleść, ale wstępnie architekt zgodził się na takie oświadczenie

    Nie przejmować się (o ile zachowałeś wymagane odległości). Jak chcesz, to
    załatw sobie wpis od architekta. Geodeta naniesie na mapę stan rzeczywisty i
    nikt nawet nie spojrzy do projektu.

    Druid29

  • 3. Data: 2010-04-09 15:13:34
    Od: "Jaskiniowy" <cieszynianka<wytnij>@gazeta.pl>

> [...]
    > teraz znaleść, ale wstępnie architekt zgodził się na takie oświadczenie

    Zmiana w pozwoleniu na budowę. Można ryzykować, że nikt nie przyjdzie na
    odbiór podczas oddawania do użytkowania ale jeśli przyjdzie to jest to
    samowola budowlana. Ja bym to załatwiał i przerobił te papierki zwłaszcza,
    że jest pozwolenie na budowę i nie powinno być większych problemów z
    przeniesieniem jesli zachowa się warunki techniczne.