  • 21. Data: 2012-07-12 19:29:05
    Temat: Re: zrobi?em certyfikat energetyczny
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-07-2012 o 11:44:55 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > nie wiem jak ten program oblicza ten certyfikat :)
    > ale oblicza go na niestarannie zbudowane domy i to przykre w?asnie, ze w
    > polsce takie sie buduje,
    > bed?c na budowach ok 5 lat temu w niemczech, tam nie zaobserwowa?em
    > fuszerek z mostkami termicznymi, porotherm k?adziony idealnie równo,
    > ocieplanie szytwó i mur?at to standard,
    > nadpro?a tylko ceramiczne, pomiedzy nimi styropian.
    Bo oni mają inną kulturę techniczną, tak ma być zrobione i koniec,
    nie ma odstępstw od tego, u nas to sie dobrze robi jak klient patrzy.

    > A? serce mi sie kraja?o, czemu u mnie tak nie zrobili, co sie da?o to na
    > szczescie uratowa?em ale koszta by?y niema?e.
    > A gdyby nie grupa to bym kwicza?, najlepiej nie wiedzieae, ze ma sie co?
    > spieprzzone i tak ma wiekszosc
    > inwestorów :)
    > po 1/4 niwej ch?odno zim?, to po prostu wiecej grzej?
    Dokładnie, ten mój dev sąsiad ocieplał (dokładnie to jego ludzie) balkony,
    ubaw miałem po pachy, przykleili styro na oko 2 może 3 cm z dołu i boku,
    góra zostałą bez :))) oj będą 'chwalili' właściciele tych mieszkań dev w
    zimie.

    --
    Pozdr
    JanuszK