  • 1. Data: 2024-08-03 20:25:00
    Temat: Przekoszona drabina. Reklamować?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Trzymam od dłuższego czasu aluminiową 5-stopniową (4 stopnie + podest)
    drabinę sąsiada, ale żeby nie trzymać jej w nieskończoność postanowiłem
    kupić tego typu drabinę dla siebie, tylko o stopień wyższą - 6 poziomów
    i z dopuszczeniem do 150 kg, bo (teoretycznie) z grubszego aluminium.

    Poszukałem w Internecie, zobaczyłem, że jest w Polsce kilku producentów
    drabin i robią takie same modele, które są sprzedawane w Leroy Merlin,
    OBI, czy Castoramie i zacząłem przeglądać oferty. Przeglądając oferty
    czytałem komentarze o wysyłkach i jakości otrzymanych przez klientów
    produktów (to w serwisie Allegro).

    Znalazłem model na stronie producenta w cenie, która mi pasowała
    (drabina + dodatek w postaci pojemnika roboczego nakładanego na pałąk
    drabiny i góry) wraz z kosztami wysyłki (wysyłka w cenie).

    Wydawało mi się, że trafiłem dobrze: opinii na Allegro na temat ich
    drabin nie ma złych, Google też o drabinach niewiele złego podaje, ale
    nieco się rozczarowałem odbierając przesyłkę. Drabina jest przekoszona.

    <https://i.imgur.com/PQrS7aQ.jpeg>
    <https://i.imgur.com/h0aSfj4.jpeg>
    <https://i.imgur.com/A2pBPqz.jpeg>
    <https://i.imgur.com/JDDwWLu.jpeg>
    <https://i.imgur.com/JDDwWLu.jpeg>
    <https://i.imgur.com/uE6waC7.jpeg>
    <https://i.imgur.com/UkEEr0Z.jpeg>

    Dla porównania stara drabina sąsiada -
    <https://i.imgur.com/E0dOS5a.jpeg>, równo się stykają pionowe belki.

    Niby nic takiego, ale chodzi o zasadę. Żeby to był importer i ściągał
    takie coś to, ale taka drabina wyjechała od producenta. Już pal sześć,
    że niektóre plastiki zabezpieczające krawędzie stopni słabo dobite, że
    samo aluminium konstrukcji nieco porysowane w różnych miejscach, że
    stopnie również poharatane, jakby je kto wkrętakiem vel. śrubo(w)krętem
    potraktował, ale takie coś? Reklamowalibyście, czy dla Was takie coś
    jest bez znaczenia?

    Wkurw^H^H^rzam się, bo zamawiana wysyłkowo i z odsyłaniem będą
    ceregiele. Ale człowiek kupuje raz na ładnych naście lat taki przyrząd
    do mieszkania w bloku, by te naście lat posłużył. Ech...

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 2. Data: 2024-08-03 21:31:54
    Temat: Re: Przekoszona drabina. Reklamować?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.08.2024 o 20:25, Krystek pisze:
    > Drabina jest przekoszona.
    Na tych zdjęciach guzik widać, zaznacz o co chodzi bo wg mnie sie
    czepiasz, drabina wygląda normalnie, a jak ci przeszkadzają krzywo
    włozone plastiki to je dobij młotkiem gumowym delikatnie.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-08-03 21:54:51
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.08.2024 o 21:31, Janusz pisze:

    > Na tych zdjęciach guzik widać, zaznacz o co chodzi bo wg mnie sie
    > czepiasz, drabina wygląda normalnie, a jak ci przeszkadzają krzywo
    > włozone plastiki to je dobij młotkiem gumowym delikatnie.

    Widać. "Wygła się" ...znaczy możliwe że w transporcie. Ja bym delikatnie
    ją odgiął. Osobiście nie wchodzę i nie kupuję niczego poniżej "KRAUSE" a
    to co Krystek kupił to gówniate jest :) Tak jest, jak ktoś przycebuli :)
    --
    Pixel(R)??

  • 4. Data: 2024-08-03 23:10:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.08.2024 o 20:25, Krystek pisze:
    > Drabina jest przekoszona.

    Zmierz czy odległości osi obrotu są równe. Jeżeli równe, to przydepnij i
    nagnij.

    Robert