  • 1. Data: 2024-07-05 13:32:43
    Temat: Jak wygonic mysz?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mysz wlazła pomiędzy płyty okładzinowe elewacji wentylowanej, a wełnę ocieplenia.
    Na dodatek w nocy wlazła do mieszkania, i próbując się wydostać poniszczyła ramiak
    drzwi balkonowych (meranti jak widać miękkie
    jest).
    Walczyłem z nią niemal wręcz, żeby wygonić na balkon.
    Rzecz się dzieje na którymś tam piętrze, widać to mysz lubiąca na świat patrzeć z
    wysoka ;-)
    Średnio chciałbym sypać trutkę, żeby nie zdechła za okładziną elewacji balkonu i nie
    śmierdziała.
    Jakieś inne pomysły?

  • 2. Data: 2024-07-05 14:13:42
    Temat: Re: Jak wygonic mysz?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 13:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > patrzeć z wysoka ;-)
    > Średnio chciałbym sypać trutkę, żeby nie zdechła za okładziną elewacji

    Żywołapka.

    Robert

  • 3. Data: 2024-07-05 16:26:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.07.2024 o 13:32, ąćęłńóśźż pisze:

    > Średnio chciałbym sypać trutkę, żeby nie zdechła za okładziną elewacji
    > balkonu i nie śmierdziała.
    > Jakieś inne pomysły?

    Skoro trutka nie koliduje z Twoją "religią" to może coś takiego?
    https://allegro.pl/oferta/20x-pulapka-na-myszy-szczu
    ry-myszolapka-silny-klej-mocna-lapka-lep-aromat-1506
    3624471

  • 4. Data: 2024-07-05 17:49:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 16:26, nadir pisze:

    > Skoro trutka nie koliduje z Twoją "religią" to może coś takiego?
    > https://allegro.pl/oferta/20x-pulapka-na-myszy-szczu
    ry-myszolapka-silny-klej-mocna-lapka-lep-aromat-1506
    3624471

    Czytam i czytam.... jak to działa?
    Zdechnąć ma z głodu, czy trzeba młotkiem dobić jak się przyklei?

    Robert

  • 5. Data: 2024-07-05 19:32:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Czytam i czytam.... jak to działa?

    Zajebiście klejący glut, przykleja się wszystko, nawet pająki.

    > Zdechnąć ma z głodu, czy trzeba młotkiem dobić jak się przyklei?

    Można tak i tak, Ty wybierasz.

  • 6. Data: 2024-07-05 20:25:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 19:32, nadir pisze:

    > Zajebiście klejący glut, przykleja się wszystko, nawet pająki.

    > Można tak i tak, Ty wybierasz.

    Jakoś mi się ta łapka kłóci z tym:

    Ubój, uśmiercanie i ograniczenie populacji zwierząt
    Art. 33.
    1a. Uśmiercanie zwierząt może odbywać się wyłącznie w sposób humanitarny
    polegający na zadawaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i
    psychicznego.

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    971110724/U/D19970724Lj.pdf

    Śmierć z głogu czy pragnienia nie jest na końcu listy?

    Robert

  • 7. Data: 2024-07-05 21:54:00
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > 1a. Uśmiercanie zwierząt może odbywać się wyłącznie w sposób humanitarny
    > polegający na zadawaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i

    Tradycyjna pułapka i trutka wcale nie umniejszają powyższych.

    > Śmierć z głogu czy pragnienia nie jest na końcu listy?

    Ale nie ma zakazu sprawdzania 10x dziennie pułapki czy coś się nie
    złapało i skrócić cierpień myszki zajebawszy ją saperką.

  • 8. Data: 2024-07-07 05:45:37
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-05 10:49, Robert Wańkowski wrote:

    ry-myszolapka-silny-klej-mocna-lapka-lep-aromat-1506
    3624471

    > Czytam i czytam.... jak to działa?
    > Zdechnąć ma z głodu, czy trzeba młotkiem dobić jak się przyklei?

    Tak, albo tak.

    O ile dla robala to chyba podpada pod szara strefe niehumanitaryzmu (lep
    na muchy chyba nie jest uznawany za bardzo zly) o tyle mysza czy szczur
    albo kot to juz jednak inny kaliber.

    Choc jak sie mieszka na wsi i zwierza maja w cholere miejsca poza
    domostwem to moze nie szkoda jak sie niepotrzebnie ryja do srodka?
    Nie wiem, dumam. Na szczescie nie mam takich problemow.

    --
    Lukasz

  • 9. Data: 2024-07-07 08:08:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czy jak włożę w mysią norę to dam radę wyciągnąć?

    -----

  • 10. Data: 2024-07-07 08:08:52
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czyli?