  • 51. Data: 2024-10-11 14:52:15
    Temat: Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2024-10-09 o 19:37, Adam pisze:
    > Przekażę pomysł jako alternatywę do żywicy. Zaleta: kolory.

    A tu Państwa oświecę żywica (przynajmniej od STO) występuje w palecie
    RAL ... jak dobrze zrozumiałem w całej albo prawie.
    Malowałem posadzę w gospodarczym i kupiłem 2 składnikową
    wodorozcieńczalną (tak 3 x sie pytałem czy to nie pomyłka) i kolorki
    wybierasz :)

    --
    Robak

  • 52. Data: 2024-10-11 22:41:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Oct 2024 14:52:15 +0200, Sir_Robak napisał(a):

> [...]
    > Malowałem posadzę w gospodarczym i kupiłem 2 składnikową
    > wodorozcieńczalną (tak 3 x sie pytałem czy to nie pomyłka) i kolorki

    Żywica wodorozcieńczalna?
    Może tak, jak farba lateksowa?

    Ciekawy wynalazek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2024-10-14 09:30:44
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Żywica wodorozcieńczalna?
    > Może tak, jak farba lateksowa?
    >
    > Ciekawy wynalazek.

    https://datamaster.sto-net.com/webdocs/0000/SDB/tech
    doc_out_renamed/TechnicalDataSheet_StoPox_WL_100_020
    9_PL_01_01.PDF

    --
    Robak

  • 54. Data: 2024-10-21 23:01:02
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.09.2024 o 01:13, Pixel(R)?? pisze:
    [...]
    > www.altana.ognik.com
    >
    > W sumie dobrze się stało, bo chciałem fotki wcześniej wywalić na www :)
    >
    > Dzięki za wsparcie.

    Update, poprawiłem galerię a dane z exif + oryginalne fotki/obok link
    uzyskały datę na dole pod zdjęciem. No tak, zapomniałem, że główną część
    altany budowałem w 2019 a dokończyłem w kwietniu 2020 jak się cieplej
    zrobiło :) Wyszły też wtedy błędy konstrukcyjne, bo się okazało, że nie
    można zostawić 2,5m deski (na pióro) bez wsparcia po 90cm jakąś belką,
    bo się robią wybrzuszenia od wilgoci. Poprawiłem później, dokładając
    belki pionowe :)

    --
    Pixel(R)??

  • 55. Data: 2024-10-22 00:54:01
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.09.2024 o 16:54, Pixel(R)?? pisze:

    > Max 15C jak mierzyłem przy 32C na dworze. Średnio jest tam ok ~12C.
    > Muszę tam jednak wsadzić jakiś DTH22 żeby sobie zapisywało. Mam wolny
    > slot ale chyba mi kabelków zabrakło, żeby to podłączyć do ESP, który
    > jest obok w "rozdzielni/narzędziowni".

    Tutaj masz z poprawionym siłownikiem na elektryczny z poprzednich
    pneumatyków.
    https://youtu.be/vi96ekTnD1g
    Sam mechanizm/silnik umieściłem u góry, żeby uchronić przed
    zalaniem...bo to teren przyrzeczny (500m od Noteci). Na szczęście nie
    doszło nigdy do zalania, nawet po ostatniej powodzi. Noteć to jednak nie
    Odra :) Siłownik nadal odpalany z pilota/lokalnie + zdalnie z telefonu,
    przez Supla bo żona nie ma pilota...ale chciałaby się napić zimnej wody
    czasem, jak mnie nie ma. Już bywało, że dzwoniła abym otworzył :D
    Ciekawe kiedy się spierdoli i będę musiał breszką dłbać :D
    Piwo zawsze dobre w tej temperaturze piwnicy & otoczenie :)

    --
    Pixel(R)??