    From: "Lukas" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: 1m2 sciany na gotowo
    Date: Thu, 1 Sep 2011 20:59:24 +0200

    Jest jakas zasada wg kotrej liczy sie ile za szpachlowanie ze szlifowaniem,
    a ile za malowanie ?
    Mi powiedzeli 23 za metr za metr na gotowo z malowaniem , ale tak mnie
    dzisiaj wkurzyli z inna robotą, ze chce sie z nimi rozliczyc tylko za
    szpachlowanie, pomaluje mi znajomy za free

    Ile wg Was powinno takei szapchlowanie ze szlifowaniem kosztowac skoro za
    calosc jest 23 zl.