  • 1. Data: 2009-03-24 17:25:32
    Temat: A może płyta ceramiczna gazowa.
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Nie jest zbyt popularna, bo nieco droższa.
    Za to w użytkowaniu najtańsza.

    Na rodzine 2+1 wystarczy 3palnikowa
    Coś takiego ma Solgaz i Amica (PROMETEUSZ)
    Jeśli więcej lub mnie palników to z tego co
    wiem tylko SOLGAZ - http://www.kuchniegazowe.com.pl/

    Ja mam krótko więc niewiele moge powiedzieć
    Za to kolega ma od 3lat i mocno wychwala.
    Obecnie wybrałby 4palnikową, ale jak kupował
    to takich nie było.

    Pozdr
    J23

  • 2. Data: 2009-03-24 19:07:48
    Temat: Re: A może płyta ceramiczna gazowa.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam krótko więc niewiele moge powiedzieć
    > Za to kolega ma od 3lat i mocno wychwala.
    > Obecnie wybrałby 4palnikową, ale jak kupował
    > to takich nie było.

    byly, tylko nie w polsce, bo do tej pory to ewenement w polskich sklepach, o
    cenach to juz nie wspomianm

    jakies 6 lat temu widzialem u znajomego sciagnieta z niemcowni cala kuchenke
    (wolnostojaca) z taka plyta, a w polsce do tej pory takich nie widzialem, sa
    tylko same plyty do zabudowy

  • 3. Data: 2009-03-24 19:41:41
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 20:07:48 +0100, szerszen napisał(a):

    > byly, tylko nie w polsce, bo do tej pory to ewenement w polskich sklepach, o
    > cenach to juz nie wspomianm

    Jak nie ja tak - amica taka robiła, chyba 2600 kosztowała pare lat temu

    T.

  • 4. Data: 2009-03-24 20:08:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jak nie ja tak - amica taka robiła, chyba 2600 kosztowała pare lat temu

    moze i robila, tylko co z tego, jak pytalem o to przy okazji remotnu mieszkania
    w kilku duzych sklepach w wawie i nigdzie nie bylo

  • 5. Data: 2009-03-24 20:55:33
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > moze i robila, tylko co z tego, jak pytalem o to przy okazji remotnu
    > mieszkania w kilku duzych sklepach w wawie i nigdzie nie bylo

    W sklepach trudno ja ujrzeć
    Ściągaja na zamówienie
    Tylko przeważnie cene dają z kosmosu.
    Ja kupiłem w interku. Dałem 2300.
    Jakieś 2mies temu.

    Fajna sprawa, gazu mniej niz w normalnej.
    Szafki i garnki nie usyfione jak w norm. gaz.
    Wygląda jak zwykla cer. elektr, a portfelem
    tylko przy zakupie szarpnie.
    Minusem jest to że zwyklego piek. do zab pod spód
    nie da rady, ale teraz piekarniki daje się wyżej
    bo wygodniej.

    Pozdr
    J23

  • 6. Data: 2009-03-24 21:00:40
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
    w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
    cos ok 2tys, a amica ponad 3

  • 7. Data: 2009-03-24 21:21:52
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
    > w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
    > cos ok 2tys, a amica ponad 3

    Jak kupowałem to w Amice (Lublin) powiedzieli mi około
    3000 zł, w innym sklepie 4000, a w interku znalazlem za 2300.
    Cene mają podobną. Pomysłodawcą i producentem jest SOLGAz
    JAk ja kupowałem taniej była AMICA.
    Nawet troche powymieniałem korespondencji z panami z
    obydwu firm bo mnie ta syt. zaciekawiła - Amica to największy
    odbiorca w kraju dla SOLGAZU.
    SOLGAZ ma moim zdaniem fajniejszy design.

    Pzdr
    J23

  • 8. Data: 2009-03-24 21:22:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J23 wrote:
    > Nie jest zbyt popularna, bo nieco droższa.
    > Za to w użytkowaniu najtańsza.
    >
    > Na rodzine 2+1 wystarczy 3palnikowa

    tja zapytaj może swojej żony czy konkubiny, często 4 palniki to zamało a ty
    chcesz mieć 3.

  • 9. Data: 2009-03-25 07:28:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W sklepach trudno ja ujrzeć

    teraz w sklepach juz bywa, aczkolwiek tez nie sa to jakies ilosci w ktorych
    mozna poprzebierac, ja pisalem o tym co bylo jakies 5-6 lat temu

    natomiast o wolnostojacych nadal mozna zapomniec

  • 10. Data: 2009-03-26 08:33:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:55:33 +0100, J23 napisał(a):
    > W sklepach trudno ja ujrzeć
    > Ściągaja na zamówienie
    > Tylko przeważnie cene dają z kosmosu.
    > Ja kupiłem w interku. Dałem 2300.
    > Jakieś 2mies temu.

    Możesz ją sfotografować? Wszędzie w internecie, włączając w to stronę Amici,
    jest tylko zdjęcie tej płyty wycięte do granic możliwości przez co wygląda
    jak narysowania w paincie :) Chętnie bym zobaczył jak się przezentuje w
    rzeczywistości...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944