  • 11. Data: 2011-07-18 14:35:30
    Temat: Re: ALARM i jego zaprogramowanie
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > No bo jak śpię to dobrze żeby dół był uzbrojony. Pomijając zimną posadzkę
    > w zimie na dole to nie mam odwagi od początku zamieszkiwania spać na
    > parterze :-)
    > Mam nawet drzwi między piętrem i parterem i w piwnicy między parterem, na
    > klucz.
    > Myślałem sobie żeby alarm uzbrajać chociaż w garażu osobno ale to rodzi
    > pewne kłopoty użytkowe i natury uzbrajania.
    > Często nie korzystam z drzwi ale wchodzę/wychodzę garażem i jest to
    > wszystko upierdliwe.

    Gdybym tak żył z wykonawcami jak Ty to w tym domu wogole bałbym sie spac ;)

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 12. Data: 2011-07-18 15:11:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Wajnert wrote:

    > Gdybym tak żył z wykonawcami jak Ty to w tym domu wogole bałbym sie
    > spac ;)

    co racja to racja :)

  • 13. Data: 2011-07-18 15:12:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > Nie chodzi mi o jaki alarm, bo to bez znaczenia. Nie uzywajcie nawet
    > nazw ani producentów.
    > Chodzi mi tylko czy bawicie się w wiele stref indywidualnie
    > uzbrajanych? Np garaż osobno z dołem i osobno z przedpokojem i na
    > górze też jakaś strefa czy dwie.
    > Zaprogramowałem sobie kilka stref i teraz jestem ich niewolnikiem :-)
    > Chyba wywalę te ustawienia do diabła i zostawię parter na 1 strefie i
    > albo wszystko będzie off albo armed.
    > Teraz trzeba sprawdzać czy można wejść tu czy tu, bo zaraz dzwoni
    > Security :-)

    zamontuj sygnalizację świetlną nad drzwiami, czerwone strera uzbrojona,
    zielone strefa wolna.

  • 14. Data: 2011-07-18 15:41:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-18 17:12, Marek Dyjor wrote:

    > zamontuj sygnalizację świetlną nad drzwiami, czerwone strera uzbrojona,
    > zielone strefa wolna.

    Stawiam dolary przeciwko orzechom, że albo paliłyby mu się oba, albo żadne.

    Piotrek

  • 15. Data: 2011-07-18 16:16:02
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam 3 manipulatory i każdy ma predefiniowane jakby makro. Na noc z góry
    jednym ruchem uzbrajam tylko dół, przy drzwiach wejściowych cały dom bez
    garażu a w garażu tylko garaż. Mi tak wygodnie.

    PC

  • 16. Data: 2011-07-18 20:40:00
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z dodatków to
    > załaczajac całość odcina mi zawór wody,(za duzo naczytalem sie tu o
    > pękających węzykach w kiblach

    Zaloz jeszcze drugi zawor na wyjsciu z baniaka, bo wezyki od cieplej wody
    tez moga pekac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2011-07-18 20:55:10
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Zaloz jeszcze drugi zawor na wyjsciu z baniaka, bo wezyki od cieplej wody
    > tez moga pekac. :-)

    W ubiegłym tygodniu z soboty na niedzielę mojemu koledze w lokalu usługowym
    strzelił wężyk. Woda leciała całą noc. Pech chciał że kilka miesięcy
    wcześniej położył na podłogach nowe panele, a działalność tam prowadził już
    kilka ładnych lat. To wszystko pół biedy. Lokal ma na piętrze i zalało sklep
    odzieżowy pod nim, który teraz nadaje się do kapitalnego remontu. Nie miał
    OC. Lokal w samym centrum Katowic

  • 18. Data: 2011-07-19 18:15:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > na piętrze i zalało sklep odzieżowy pod nim, który teraz nadaje się
    > do kapitalnego remontu. Nie miał OC. Lokal w samym centrum Katowic

    ciekawe czy producent węzyków ma dobre OC :)

  • 19. Data: 2011-07-19 20:19:19
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > ciekawe czy producent węzyków ma dobre OC :)

    te wężyki miały z 6 - 7 lat conajmniej. Poza tym jakiś mistrz tak wykonał
    podejścia, że nie potrafił na nie nakręcić zaworów odcinających i przedłużył
    je sobie takimi 15 cm wężykami i dopiero na tych wężykach dał zaworki i
    dalej kolejne wężyki do baterii. Co ciekawe nie strzeliła guma tylko
    metalowa szyjka pomiędzy zakuciem gumy a nakrętką. Skorodowała i pękła na
    obwodzie. Wężyk z zimnej wody - ten właśnie przed zaworem - rosił się i w
    końcu skorodował, przyszło w nocy wyższe ciśnienie i wystrzelił. Dziwne że
    nie potrafili wkręcić tych zaworów bo mnie się to udało bez najmniejszych
    problemów i to pod stołem - może jedyny klucz jaki mieli to był metrowy
    stilson :). Zresztą instalacja - genova, więc pewnie jedyne narzędzie jakie
    mieli to blichówa i najwyżej kombinerki.....
    --
    Jackare