  • 1. Data: 2009-01-28 22:59:25
    Temat: Bateria a hałas?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Jak to jest, że wymieniłem stara baterię wannową na nową (urwałem z nerwów
    przełącznik kierunku wody) i ta nowa jest strasznie głośna, zwłaszcza na nie
    pełnym otwarciu. Przy czym dźwięk jakby wydobywał się z junkersa wiszącego
    30 cm nad baterią. O co chodzi z tym hałasem? Czy to klasa baterii powoduje
    takie efekty, a może coś innego?
    (bateria miała wszystkie uszczelki z sitkami - nie wiem po co?)

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-28 23:08:44
    Temat: Re: Bateria a hałas?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 23:59:25 +0100, Mariusz napisał(a):

    > (bateria miała wszystkie uszczelki z sitkami - nie wiem po co?)

    Uszczelki z sitkami? Może chodzi Ci o perlator?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-28 23:28:44
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Uszczelki z sitkami? Może chodzi Ci o perlator?

    Tak gumowe uszczelki przy rurach i przy prysznicu, z metalowymi sitkami.

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-01-29 07:00:19
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Tak gumowe uszczelki przy rurach i przy prysznicu, z metalowymi sitkami.
    To zabezpieczenie mieszacza przed uszkodzeniem zanieczyszczeniami z
    instalacji. Bez tego mógłby sie uszkodzić (i precyzyjne fabryczne strojenie
    barwy dźwięku szumów przepływu zostałoby zaprzepaszczone ;-) ).

    Pzdr.
    Adam

  • 5. Data: 2009-01-29 17:06:19
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > To zabezpieczenie mieszacza przed uszkodzeniem zanieczyszczeniami z
    > instalacji. Bez tego mógłby sie uszkodzić (i precyzyjne fabryczne
    > strojenie barwy dźwięku szumów przepływu zostałoby zaprzepaszczone ;-) ).

    No ale co z tym szumem, mozna sie go pozbyć?
    jakiej firmy baterie nie szumią (na półce dla zwykłych ludzi)

    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-01-29 17:22:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jan 29, 6:06 pm, "Mariusz" <m...@n...net> wrote:

    > No ale co z tym szumem, mozna sie go pozbyć?
    > jakiej firmy baterie nie szumią (na półce dla zwykłych ludzi)

    Nie wiem na ile to prawda. Mnie powiedziano że musi być ceramiczna
    głowica i będzie dobrze.
    Kupiłem chińszczyznę do wanny, z napisem że ceramiczna (kosztowała
    mniej więcej tyle co te bez takiego napisu) i działa lepiej niż Grohe
    w łazience na dole. (Grohe też nie hałasuje, tylko jakoś kiepsko
    działa termostat).

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2009-01-29 20:58:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >mniej więcej tyle co te bez takiego napisu) i działa lepiej niż Grohe
    >w łazience na dole. (Grohe też nie hałasuje, tylko jakoś kiepsko

    Niestety halasuja te chinskie z niskiej polki.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-01-29 23:07:38
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Niestety halasuja te chinskie z niskiej polki.

    Moja jest chyba polska.
    Co nalezy kupić aby miec wszystko OK? Jaki próg cenowy lub ew. producent?
    (tylko nie takie za 1800 bo takiej chyba nigdy nie kupię ;-P)

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-01-29 23:28:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Moja jest chyba polska.
    > Co nalezy kupić aby miec wszystko OK? Jaki próg cenowy lub ew. producent?
    > (tylko nie takie za 1800 bo takiej chyba nigdy nie kupię ;-P)

    Mysle ze przede wszystkim jakas w miare markowa, cena chyba nie ma
    decydujacego znaczenia. Rownie dobrze mozna tanio kupic i drogo sprzedawac.
    :-) Zadna miara jakosci.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-01-30 08:11:40
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Moja jest chyba polska.
    > Co nalezy kupić aby miec wszystko OK? Jaki próg cenowy lub ew. producent?
    > (tylko nie takie za 1800 bo takiej chyba nigdy nie kupię ;-P)
    W większości ma Hansgrohe - sprawdzony, dobry producent. Mam też dwie
    polskie (KFA) i to jest straszny badziew.

    Pzdr.
    Adam