  • 1. Data: 2013-08-21 14:25:21
    Temat: Biała farba do ścian - jaka dobra?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jaką polecacie farbę do ścian w mieszkaniu?
    Ściany już były malowane a teraz chodzi tylko o odnowienie.
    Zależy mi na "śnieżnej" bieli. Google nie wyłączyli, ale tam widzę tylko
    opinie o farbach kolorowych albo z mieszalnika.
    Farby nie muszą być najtańsze, średnia albo ciut wyższa półka też może być.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-08-21 14:35:17
    Temat: Re: Biała farba do ścian - jaka dobra?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 14:25, Jacek wrote:
> [...]
    > opinie o farbach kolorowych albo z mieszalnika.
    > Farby nie muszą być najtańsze, średnia albo ciut wyższa półka też może być.

    Malowałem cały dom (ściany i sufity) lateksowym Dyrup-em Bondex.
    Malowało się świetnie, nie kapia nic z wałka.
    Mogę polecić.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-08-21 14:44:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 14:25:21 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > opinie o farbach kolorowych albo z mieszalnika.
    > Farby nie muszą być najtańsze, średnia albo ciut wyższa półka też może być.
    "Dekoral Akrylit-W"

  • 4. Data: 2013-08-21 19:53:39
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-21 14:25, Jacek pisze:
> [...]
    > opinie o farbach kolorowych albo z mieszalnika.
    > Farby nie muszą być najtańsze, średnia albo ciut wyższa półka też może być.

    Dekoral robi całkiem rozsądne farby.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-08-21 20:44:39
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Malowałem cały dom (ściany i sufity) lateksowym Dyrup-em Bondex.
    > Malowało się świetnie, nie kapia nic z wałka.
    > Mogę polecić.

    Mogę potwierdzić, tylko latexowa :) U mnie akurat KABE.
    Malowało się wyśmienicie, krycie takie, że drugiej warstwy nie było w
    zasadzie widać (fakt, że kolor podobny do tynku - jaśniejszy o połowę od
    cem-wap.), nic nie kapało, szybko wysychało... same zalety, tylko droga
    niestety jest, a na dodatek pozostawiona szybko kożuch sobie robi i
    później takie fleki na ścianie wychodzą.

    Kupić, pomalować od razu.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-08-21 22:18:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 14:25:21 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Jaką polecacie farbę do ścian w mieszkaniu?

    Tikkurilla (czy jak to tam sie pisze) tudziez Beckers (to to samo).
    Nic innego nie kupie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-08-21 22:25:54
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-21 22:18, Adam pisze:

    > Tikkurilla (czy jak to tam sie pisze) tudziez Beckers (to to samo).
    > Nic innego nie kupie :)

    Ale że co? Nie brudzi się? Nie obija?
    Czy po prostu jest trendy, bo droga?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2013-08-21 22:41:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:25:54 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ale że co? Nie brudzi się? Nie obija?

    Brudzi sie jak kazda inna ale mozna ja czyscic 100 x i jeszcze mi sie
    nie zdarzylo zetrzec. Do beckersa sie przekonalem jak 10 lat temu biuro
    oddawalismy i po 3 latach zdemontowalismy szafe i trzeba bylo domalowac
    pionowy pasek - dorobilismy farbe wedlug zapamietanego numeru, domalowalismy
    pasek i nie bylo sladu ze to bylo swiezo malowane!

    Od tego czasu kupuje wylacznie beckersa i tikkurile. Czy drogie? Nie wiem,
    te gotowe kolory wcale nie sa takie drogie. Porownywalne do innych
    farb. W kuchni dalem sie namowic na duluxa (tego drogiego do kuchni, rzekomo
    szorowalnego) - obok beckersa to nawet nie stalo :)

    > Czy po prostu jest trendy, bo droga?

    Nie wiem czy trendy bo ja ja pierwszy raz w 2001 roku malowalem - w tym czasie
    pomalowalem ze trzy biura, dwa mieszkania i caly moj dom - po prostu nie
    mam ochoty na testy innej farby bo ta jest przeze mnie sprawdzona od wielu
    lat :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-08-21 22:45:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:41:05 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]

    Kolega widze szuka bialej - biala tikkurilla 10l kosztuje bodaj 60-70 pln,
    wiec IMHO jest b. tania.

    Dodam jeszcze, ze wiekszosc kolorow tikkurilla wystarczy pomalowac raz - drugi
    raz to tak naprawde "na wszelki wypadek" jakby sie nie dojrzalo jakichs
    niedoskonalosci w malowaniu. Biuro malowalismy na bardzo jasne odcienie
    szarosci, a wczesniej bylo to pomalowane "czarne kropki na bialym" i biura
    malowalismy zawsze tylko raz - kryje idealnie! Innymi farbami musialem malowac
    dwa, a czesto nawet trzy razy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-08-22 08:12:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 22:18, Adam wrote:

    > Tikkurilla (czy jak to tam sie pisze) tudziez Beckers (to to samo).
    > Nic innego nie kupie :)
    > pozdr.

    Miałem poprzedni dom wymalowany tikurillą. Różne pomieszczenia rożnymi
    typami - tą polską ale też oryginalną bazą.
    Teraz malowałem Dyrup-em Bondex i musze powiedzieć, że malowało się nią
    łatwiej niż tikurillą.
    W użytkowaniu (np. myciu) nie widzę różnic.