  • 1. Data: 2009-08-29 10:49:45
    Temat: Biała porzeczka nie chce rosnąć.
    Od: "Wojtek" <b...@o...pl>

    Kilka lat temu kupiłem dwa krzaczki porzeczek czerwonych i dwa krzaczki
    porzeczek białych. Te czerwone rozrosły się normalnie i ładnie owocują,
    natomiast krzaczki porzeczki białej pozostały małe, prawie takie jak w
    momencie posadzenia Jakoś tam owocują ale porzeczek z tych krzaczków jest
    niewiele.
    Co może być przyczyną zahamowania wzrostu? Jedynie co mi przychodzi do głowy
    to może gliniasta gleba?